عصر خودرو

حسین محمد پورزرندی خبر داد:

دریافت ۳ مجوز از بانک مرکزی برای راه اندازی دستگاه‌های صراف الکترونیک

عصر بازار- مدیرعامل بانک شهر از استقبال مسافران خارجی از دستگاه‌های صراف الکترونیک خبر داد و گفت: تا کنون سه مجوز رسمی از بانک مرکزی برای راه اندازی این دستگاه‌ها و تسهیل در ارائه خدمات به مسافران خارجی دریافت شده است.

دریافت ۳ مجوز از بانک مرکزی برای راه اندازی دستگاه‌های صراف الکترونیک
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، دکتر حسین محمد پورزرندی با اشاره به اهمیت دستگاه‌های صراف الکترونیک در تسهیل خدمات به مسافران خارجی گفت: تا کنون سه مجوز رسمی از بانک مرکزی برای راه اندازی این دستگاه‌ها دریافت شده است تا مسافران خارجی به ویژه در فرودگاه‌ها، نمایشگاه‌های بین المللی و مناطق آزاد بتوانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: در حال حاضر این دستگاه، قابلیت تبدیل دلار و یورو را به ریال دارد، اما این امکان برای سایر ارزها نیز تعریف شده است که پس از ارائه مجوز بانک مرکزی، قابل انجام خواهد بود.
مدیرعامل بانک شهر با بیان این‌که ارزها بر اساس  قیمت روز محاسبه می شود، خاطر نشان کرد: از طریق دستگاه‌های صراف الکترونیک این امکان وجود دارد تا ارز نهایی به صورت کارت‌ در چارچوب مقررات بانک مرکزی در اختیار مشتریان قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه صرافی الکترونیک بی شک به پولشویی‌ها پایان می دهد، خاطر نشان کرد: یکی از الزامات این صرافی‌ها حضور راهبران در محل است تا بتوانند به خوبی مسافران را راهنمایی کنند.
پورزرندی با اشاره به استقبال از دستگاه‌های صراف الکترونیک گفت: این فناوری منحصر به فرد است و به صورت 24 ساعته به گردشگران خارجی خدمات می‌دهد.
وی در ادامه با اشاره به نقش تجهیزات مدرن مبادلات پولی و بانکی در جذب گردشگران خاطر نشان کرد: بانک شهر با هدف افزایش سطح کیفی زندگی، مدرن‌ترین تجهیزات بانکی را  در دسترس شهروندان سراسر کشور و حتی گردشگران خارجی قرار داده است تا در سریع‌ترین زمان ممکن و به آسانی، خدمات بانکی مورد نیاز خود را دریافت کنند. 
به گفته پورزرندی، به طور حتم، دسترسی آسان به پول رایج در هر کشور از نیازهای مهم گردشگران خارجی است که بانک شهر با راه اندازی دستگاه‌های صراف الکترونیک، گام بزرگی در این زمینه برداشته است.

برچسب ها