عصر خودرو

بورس کالا برگزار می کند؛

نخستین همایش مدل های اجرایی توسعه بازارهای کالایی

عصر بازار- سلسله نشست های تخصصی وبورس کالا، سلسله نشست های تخصصی و اولین همایش مدل های اجرایی توسعه بازارهای کالایی را برگزار می کند.

نخستین همایش مدل های اجرایی توسعه بازارهای کالایی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، این رویداد در دو بخش عمومی مربوط به تجارت کالایی در ایران و اختصاصی بورس کالا برگزار می شود.

الگوی بهینه پوشش ریسک تجارت کالایی در اقتصاد ایران، الگوی افزایش شفافیت و کارایی و کاهش هزینه مبادلات در تجارت کالا و نقش انبارها و قبض انبار در تجارت کالایی و طراحی الگوی مناسب در ایران از جمله موضوعات عمومی این سلسه نشست ها خواهد بود.

در بخش مختص به بورس کالا موضوعاتی از جمله مدل تبدیل بورس کالا به جایگاه مرجعیت قیمت گذاری کالاها در معاملات خرد و کلان، ارائه دسته بندی ابزارها و روش های معاملاتی در شرکت بورس کالا و ارائه مدل یک ابزار جدید تأمین مالی و یا مدیریت ریسک در شرکت بورس کالای ایران مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد.

پذیرش مقالات در این همایش مشروط به رعایت مدل اجرایی، ارائه نقاط قوت، قابل بهبود و ضعف وضعیت موجود در ایران و مقایسه آن با تجارت خارجی و بین المللی، پیاده سازی مدل پیشنهادی برای شرکت بورس کالا، کارگزاران، خریداران و فروشندگان، سازمان بورس، دولت و رسم نمودار فرآیند و تشریح اثرات اجرای موضع در رفع نقاط ضعف و اثرات آن بر اقتصاد مالی است.

مهلت ارسال مقالات تا پایان دی ماه است و به 12 مقاله برتر به ترتیب 4 مقاله اول هر مقاله 2 سکه، 4 مقاله دوم هر مقاله یک سکه و 4 مقاله سوم هر مقاله نیم سکه اهدا می شود.

یادآور می شود، با نویسندگان تعدادی از مقالات برتر، قرارداد پروژه عملیاتی سازی مدل پیشنهادی منعقد می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه همایش به شماره 85644214- 85640000 تماس گرفته تا از جزییات این رویداد بیشتر مطلع شوند.

برچسب ها