عصر خودرو

رئیس سابق اداره امور نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار :

رشد صندوق های سرمایه گذاری با اجرای طرح صندوق در صندوق

عصر بازار- بهنام چاوشی در خصوص طرح صندوق در صندوق تامین سرمایه آرمان گفت: سرمایه گذاری از طریق صندوق ها می تواند به تخصصی شدن بازار سرمایه کمک کند.

رشد صندوق های سرمایه گذاری با اجرای طرح صندوق در صندوق
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، رئیس سابق اداره امور نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: طرح صندوق در صندوق تامین سرمایه آرمان سبب جلب اعتماد سرمایه گذاران و تشویق آنها برای سرمایه گذاری می شود ودر پی آن مدیران صندوق هامی توانند برای دارایی های تحت مدیریت خود استراتژی مناسب در نظر بگیرند.

    بهنام چاووشی رئیس سابق اداره امور نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص طرح صندوق در صندوق تامین سرمایه آرمان در گفت و گو با پایگاه خبری "عصر مالی " گفت: حرکت بازار به این سمت علاوه بر بزرگتر شدن صندوق های سرمایه گذاری و کاهش هزینه های مدیریتی ؛ سبب جلب اعتماد سرمایه گذاران و تشویق آنها برای سرمایه گذاری می شود .

    چاووشی با بیان اینکه این اتفاق می تواند کسب درآمد و رشد صندوق های کوچک را نیز به همراه داشته باشد گفت:با توجه به ساختار صندوق های بزرگ مثل صندوق سرمایه گذاری آرمان شاید این موضوع آن چنان دغدغه ای ایجاد نکند چرا که این صندوق ها می تواند به رشد سرمایه گذاری تخصصی کمک کرده و با هیجانات ناشی از ورود سرمایه گذاران خرد مواجه نشویم.ضمن اینکه باید ملاحظات و قوانینی در این خصوص باشد تا شرایط مطلوبی ایجاد کند.

    برچسب ها