عصر خودرو

خزلی خرازی:

"Fund in Fund" به درستی در ایران اجرا شود

عصر بازار- به دنبال سخنان هفته گذشته محمود رضا خواجه نصیری، مدیرعامل تامین سرمایه آرمان درباره سرمایه گذاری بخشی از منابع صندوق گنجینه آرمان شهر به عنوان یکی از بزرگترین صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت کشور در ۱۰ صندوق سرمایه گذاری در سهام (فاندها) ، یکی از کارشناسان ارشد بازار سرمایه تصریح کرد: این مدل جهانی باید در ایران درست اجرا شود.

"Fund in Fund" به درستی در ایران اجرا شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار»، حسین خزلی خرازی ، مدیرعامل کارگزاری بانک کشاورزی ،  درباره سرمایه گذاری صندوق های با درآمد ثابت در فاندهاگفت:امیدوارم این مدل جهانی در ایران درست اجرا شود.
    وی ،  با تاکید بر این مهم گفت: سرمایه گذاری صندوق های بزرگ در صندوق ها یا فاندها،  یک مدل اتفاق افتاده جهانی است که  در دنیا وجود دارد و این  یک طرح مناسب و علمی به شمار می رود.
    او اضافه کرد : متاسفانه ما مدل های علمی و تایید شده کشورهای دیگر را به مدل خودمان ایرانیزه می کنیم و کارایی و اثربخشی آن را مورد حمله قرار می دهیم. همان طور که گفته شد باید ببینیم مجموعه تامین سرمایه آرمان چه میزان،  در این زمینه موفق خواهد بود و البته امیدوارم که بتوانند طرح مزبور را به درستی در ایران اجرایی کنند.
    این کارشناس ارشد بازار سرمایه ادامه داد: طرح FUND IN FUND در دنیا وجود دارد و این که یک FUND مادر به تغذیه و پوشش FUND های زیرمجموعه خود یا دیگر صندوق ها بپردازد بسیار مثبت و حرفه ای است. ضمن این که هر کدام از FUND های زیرمجموعه می تواند استراتژی های متفاوتی داشته باشد و در سرمایه گذاری های مختلف با ریسک های مختلف حضور یابد. در دنیا تمام این ها سنجیده شده و ارزیابی می شود و سپس عملکرد بسیار مفیدی از خود نشان می دهند.
    وی عنوان کرد: طرح صندوق در صندوق که تامین سرمایه  آرمان آن را برای اولین بار در بازار به کار خواهد برد تقلید شده از طرح های علمی جهانی است که نیازمند فرصت برای اثبات می باشد ، اما همان طور که گفته شد در سایر نقاط جهان اثبات شده و مفید بوده است.

    برچسب ها