عصر خودرو

شرکت رولزرویس از انعقاد قرارداد ایران با ایرباس استقبال کرد

عصر بازار- شرکت 'رولز رویس' در بیانیه ای در لندن، از انعقاد قرارداد جمهوری اسلامی ایران با شرکت ایرباس برای خرید ۱۰۰ فروند هواپیما، استقبال کرد.

شرکت رولزرویس از انعقاد قرارداد ایران با ایرباس استقبال کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از ایرنا، شرکت رولز رویس در این بیانیه گفت: این توافق صورت گرفته شامل 16 فروند ایرباس A350 است که انحصارا از موتور ( Trent XWB) (ساخت شرکت رولزرویس) که یکی از کارآمد ترین موتورهای هواپیمای جهان شمرده می شود، استفاده می کند.
این شرکت افزود: توافق ایران و ایرباس همچنین شامل خرید 38 فروند هواپیمای ایرباس ( A330) که آن هم برخوردار از موتور ( the Trent 700 ) ( ساخت شرکت رولزرویس ) است.
شرکت رولزرویس در این بیانیه از اینکه ایران در میان مدل های مختلف ایرباس تعداد قابل توجهی از مدلهای ایرباس را که با موتور رولز رویس کار می کنند برای ناوگان جدید خود انتخاب کرده ابراز رضایت کرده است.
شرکت رولز رویس اعلام کرده است که در چشم انداز آینده همکاری های خود با ایران متعهد به حمایت و پشتیبانی از بازسازی و مدرن سازی ناوگان هواپیمایی ایران است.
شرکت هواپیمایی ایرباس روز پنجشنبه از امضای قرارداد فروش 100 فروند هواپیمای این شرکت با ایران ایر خبر داد.
شرکت هواپیمایی ایرباس اعلام کرد: ایران ایر و ایرباس قرارداد محکمی برای خرید 46 فروند A320 Family و 38 فروند A330 Family و 16 فروند A350 XWB aircraft امضاء کردند.
این گزارش می افزاید: قرارداد یاد شده در چارچوب عمل به تعهدات اولیه میان تهران و پاریس در ژانویه 2016 است و هواپیماها از ابتدای سال جدید میلادی (2017) تحویل ایران ایر می شود.
بر اساس این گزارش، قرارداد خرید یکصد فروند هواپیمای ایرباس توسط «فرهاد پرورش» مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی و «فابریس برژیه» (Fabrice Bregier) مدیرعامل و مدیر اجرایی ایرباس امضاء شده است.

برچسب ها