عصر خودرو

داد و ستد ۸۸۴ میلیارد ریالی فرابورس

عصر بازار- معاملات امروز بازارهای فرابورس ایران در حالی پایان یافت که ۱۸۰ میلیون و ۸۶۰ هزار ورقه بهادار در ۱۲ هزار و ۷۵۱ نوبت به ارزش ۸۸۴ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال داد و ستد شد.

داد و ستد ۸۸۴ میلیارد ریالی فرابورس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر بازار» به نقل از فرابورس، امروز در فرابورس ایران، 180 میلیون ورقه بهادار به ارزش 884 میلیارد و 720 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

     معاملات امروز بازارهای فرابورس ایران در حالی پایان یافت که 180 میلیون و 860 هزار ورقه بهادار در 12 هزار و 751 نوبت به ارزش 884 میلیارد و 720 میلیون ریال داد و ستد شد.

    شاخص کل فرابورس، این هفته را با افزایش 3.7 واحدی آغاز کرد و در جایگاه 684 واحدی قرار گرفت و پتروشیمی مارون بیشترین تاثیر مثبت را در رشد آیفکس داشت.

    گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با ثبت معامله 9 میلیون و 240 هزار سهم به ارزش 14 میلیارد و 310 میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات روز جاری را از آن خود کرد.

    همچنین، بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به سهام سرمایه‌گذاری مسکن پردیس و پس از آن شمال شرق شاهرود و روان فن‌آور بود و نماد شرکت‌های لیا، ذوب آهن اصفهان، پالایش نفت تهران، پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، بانک دی، قند شیروان و قند چهارمحال به عنوان پربیننده‌ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.

    از سوی دیگر قند چهارمحال، قند شیروان و مواد ویژه لیا با بیشترین افت قیمت روبرو شدند و اوراق تسهیلات مسکن در بازه 667 تا 705 هزار ریال دست به دست شد.

    در بازار ابزاهای نوین مالی، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله 3 میلیون و 250 هزار سهم بیشترین حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و اوراق اجاره ماهانه رایتل با داد و ستد 30 هزار و 904 ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.

    امروز، نماد معاملاتی شرکت کی بی سی پس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده افزایش سرمایه صاحبان سهام و ارائه اطلاعات پیش‌بینی با سرمایه جدید، بازگشایی شد.

    برچسب ها