عصر خودرو

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن:

قیمت آهن در طول یک سال ۲ برابر شده است

عصر بازار- رئیس اتحادیه فروشندگان آهن از افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت آهن از زمستان سال آینده تا امروز خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت ورق های فولادی نباید بیشتر از ۲ هزار تومان باشد اما کارخانجات آنها را از ۲۲۰۰ تا ۲۶۰۰ به تولیدکنندگان می فروشند.

قیمت آهن در طول یک سال ۲ برابر شده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، محمد آزاد با اشاره به رشد قیمت آهن در سطح بازار، اظهارداشت: افزایش قیمت آهن در بازارهای جهانی و نوسانات نرخ ارز عامل این افزایش قیمت‌ها است.

وی با بیان اینکه همچنین قیمت ورق‌های فولادی هم با افزایش 50 تا 60 تومانی در هر کیلو روبه رو شده است، گفت: تعرفه گمرکی ورق‌های فولادی  5 برابر افزایش پیدا کرده این در حالی است که ورق های فولادی مواد اولیه بسیاری از صنایع بوده و نباید مسؤلین این نرخ تعرفه را برای آنها در نظر می‌گرفتند.

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن تصریح کرد: در حال حاضر قیمت ورق‌های فولادی نباید بیشتر از 2 هزار تومان باشد اما متأسفانه کارخانجات آنها را از 2200 تا 2600 در انواع مختلف به تولیدکنندگان می فروشند.

آزاد به افزایش 100 درصدی قیمت آهن از زمستان سال آینده تا امروز خبرداد و گفت: رشد قیمت فولاد هم در این بازده زمانی بیش از 100 درصد بوده است.

به گفته وی ، امروز هر کیلو میلگرد با قیمت 1800 تومان ، تیر آهن کیلویی 1800 تومان و هر کیلو تیرآهن‌ 20 به بالا با قیمت 2 هزار و 300 تومان به فروش می‌رسد.

برچسب ها