عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

"وپترو" سه ماهه همگام با پیش بینی هایش عمل کرد

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی در دوره سه ماهه نخست امسال با اختصاص ۲۷ ریال سود به ازای هر سهم معادل ۲۷ درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

"وپترو" سه ماهه همگام با پیش بینی هایش عمل کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از بازار سرمایه(سنا)، شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی، پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 31 اردیبهشت ماه 95 را با سرمایه یک هزار و 820 میلیارد ریال مبلغ 108 ریال اعلام کرده است و طی دوره سه ماهه نخست سال با اختصاص 27 ریال سود به ازای هر سهم معادل 27 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

    بر اساس این گزارش "وپترو" طی دوره سه ماهه منتهی به 31 مرداد ماه 94 از بابت سود سرمایه گذاریها معادل 71 میلیارد و 233 میلیون ریال درآمد کسب کرد که با کسر هزینه های عمومی، اداری از آن سود عملیاتی دوره به 49 میلیارد و 330 میلیون ریال رسید.

    از سود عملیاتی نیز هزینه های مالی کسر و سود خالص دوره به مبلغ 49 میلیارد و 328 میلیون ریال محاسبه شد و بر این اساس مبلغ 27 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد.
    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ یک هزار و 137 میلیارد و 341 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

    برچسب ها