عصر خودرو

امروز رقم خورد؛

رشد ۱۴درصدی حجم معاملات آنلاین سکه در بورس کالا

عصر بازار- امروز در مجموع ۲۴ قطعه سکه بهار آزادی به ارزش ۲۷۲ میلیون ریال در قالب گواهی سپرده در بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت که نسبت به معاملات روز گذشته رشد ۱۴ درصدی را تجربه کرد.

رشد ۱۴درصدی حجم معاملات آنلاین سکه در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، نگاهی به آمار معاملات امروز نشان می دهد که آخرین قیمت سکه در قالب گواهی سپرده، حدود یک میلیون و 140هزار تومان مورد معامله قرار گرفته است. همچنین در صف خرید پیشنهاد متقاضییان سکه یک میلیون و 140 هزار تومانی بوده و پیشنهاد فروش سکه به صورت آنلاین در بورس کالا نیز یک میلیون و 142 هزار تومان بوده است. 

معاملات سکه در کنار سهام در سامانه برخط معامله گران سهام یکی از جذابیت معاملات گواهی سکه در بورس کالاست به طوریکه سرمایه گذاران می توانند سکه و سهام را در کنارهم در پرتفوی خود مشاهده کننده و در هر لحظه از نوسانات و سود و زیان خود مطلع شوند.

همچنین به گفته کارشناسان با توجه به ارائه مجوز سازمان بورس به صندوق های سرمایه گذاری برای ورود به معاملات گواهی سپرده کالایی، به زودی شاهد رشد قابل توجه این بازار خواهیم بود. در همین راستا به تازگی صندوق سرمایه گذاری گنجینه آرمان شهر به عنوان نخستین صندوق در این زمینه از سازمان بورس مجوز گرفته تا طلا در پرتفوی این صندوق قرار گیرد.

برچسب ها