عصر خودرو

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی:

لغو واگذاری مخابرات روال قانونی خود را طی کرد

«توسعه اعتماد مبین» قصد پرداخت بدهی‌اش را ندارد

عصر بازار- مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: برآورد ما این است که این کنسرسیوم «توسعه اعتماد مبین» قصد ندارد مابقی بدهی خود را پرداخت کند.

لغو واگذاری مخابرات روال قانونی خود را طی کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، جعفر سبحانی، مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی در پاسخ به این پرسش که پس از انتشار اطلاعیه سازمان خصوصی‌سازی مبنی بر لغو واگذاری مخابرات این موضوع در حال حاضر در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ ، گفت: مخابرات در تعهدات خود کوتاهی کرد و سازمان خصوصی‌سازی نیز اقدامات خود را برای لغو واگذاری انجام داد و کلیه روال قانونی آن نیز طی شده است.

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی افزود: کنسرسیوم «توسعه اعتماد مبین» به عنوان خریدار مخابرات، تعهداتش را انجام نداد و مابقی بدهی‌‌اش به دولت را پرداخت نکرد و مطابق قانون قرارداد فسخ شد و سازمان خصوصی‌سازی بر موضع خود تاکید دارد. در حال حاضر ما در انتظار واکنش «توسعه اعتماد مبین» هستیم.

سبحانی با بیان اینکه خریدار شرکت مخابرات تا کنون چندین بار از سازمان خصوصی‌سازی مهلت خواسته و این سازمان نیز تا جایی که در توان داشته با «کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین» همکاری کرده است افزود: برآورد ما این است که این کنسرسیوم قصد ندارد مابقی بدهی خود را پرداخت کند اما چون سازمان خصوصی‌سازی به دنبال احقاق حقوق بیت‌المال است نمی‌تواند در برابر این بدعهدی و بدحسابی سکوت کند از این رو اقدام به فسخ قرارداد کرده است.

برچسب ها