عصر خودرو

یک کارگزار بورس کالا خبر داد:

کاهش تقاضا برای محصولات پتروشیمی صادراتی

عصر بازار- با توجه به وضعیت چین که تقاضای محصولات پتروشمی اش کم شده و از سوی دیگر تولید پتروشیمی در چین افزایش پیدا کرده تقاضا برای محصولات پتروشیمی و فولادی( سنگ آهن) خارج از چین نیز کم شده است.

کاهش تقاضا برای محصولات پتروشیمی صادراتی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از ایلنا، محمد میری با بیان اینکه عرضه پتروشیمی در بورس کالا بهتر از قبل شده است یا خیر؟، گفت: نگاه پتروشیمی ها به بازار داخل بیشتر از بازار صادراتی شده است .

    وی افزود: با توجه به وضعیت چین که تقاضای محصولات پتروشمی اش کم شده و از سوی دیگر تولید پتروشیمی در چین افزایش پیدا کرده تقاضا برای محصولات پتروشیمی و فولادی( سنگ آهن) خارج از چین نیز کم شده است.

    این کارگزار بورس کالا تصریح کرد: در حال حاضر صادرات مجتمع های پتروشیمی کشور مانند قبل نیست و اولویت آنها بازار داخل است و همین موضوع باعث شده عرضه پتروشیمی ها در بورس کالا افزایش پیدا کند.

    میری با اشاره به افزایش رقابت برای عرضه محصولات در بورس کالا گفت: به محض اینکه برای محصولی تقاضا به وجود می آید آن محصول عرضه می شود هرچند بازار همانند گذشته نیست و رکود بر آن حاکم شده اما این موضوع مانع از عرضه در بورس کالا نشده است و براساس نیاز بازار مکانیزم خرید و قیمت گذاری همچنان ادامه دارد.

    برچسب ها