عصر خودرو

در نشست خبری بررسی وضعیت صندوق جسورانه رویش لوتوس مطرح شد:

۵ صندوق جسورانه در راه فرابورس

عصر بازار- معاون پذیرش ناشران فرابورس از موافقت اصولی با ۵ صندوق جسورانه خبر داد و گفت: این ۵ صندوق مجوز تاسیس گرفته اند و در مراحل اجرایی قرار دارند.

۵ صندوق جسورانه در راه فرابورس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، امروز دوشنبه 29 آذر ماه نشست خبری بررسی وضعیت سرمایه گذاری جسورانه رویش لوتوس برگزار شد. در این مراسم سید مهدی علم الهدی معاون پذیرش ناشران فرابورس از موافقت اصولی با 5 صندوق جسورانه خبر داد و گفت: این 5 صندوق مجوز تاسیس گرفته اند و در مراحل اجرایی قرار دارند. همچنین چند صندوق جسورانه دیگر هم درخواست تاسیس داده اند.

وی با اشاره به اینکه صندوق های جسورانه به رشد و اعتلا علم و دانش جدید در کشور کمک میکند، ادامه داد: ساختاری پیشنهاد شده تا نقطه شروع متقاضیان صندوق های جسورانه از فرابورس ایران باشد.
صندوق جسورانه رویش لوتوس چهارشنبه پذیره نویسی می شود

در ادامه این نشست علی تیموری شندی مدیرعامل شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان بیان کرد: صندوق جسورانه رویش لوتوس در حوزه سلامت با رویکرد زیست فناوری و فینتک فعالیت میکند و امکان تجاری سازی دستاوردهای آن وجود دارد.

وی افزود: امیدوار هستیم با انجام مقدمات، این صندوق چهارشنبه همین هفته پذیره نویسی شود. همچنین سقف پذیرش این صندوق 50 میلیارد تومان است که در سه مرحله و به مدت یکسال انجام خواهد شد.

تیموری اضافه کرد: سود پرداختی این صندوق به دلیل جسورانه بودن آن، مشخص نیست و حداقل سرمایه گذاری در این صندوق برای اشخاص حقیقی 5 واحد(معادل 5 میلیون تومان) و برای اشخاص حقوقی 30 واحد ( معادل 30 میلیون تومان) است. علاوه بر این، پژوهشگاه رویان به صورت انحصاری با این صندوق فعالیت میکند.

برچسب ها