عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

"وآذر" ۶ ماهه نخست امسال زیان ده بود

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری توسعه آذربایجان در ۶ ماهه نخست سال مالی امسال مبلغ ۹ میلیارد و ۷۰۷ میلیون و ریال زیان خالص داشت و بر این اساس مبلغ ۹۷ ریال زیان به ازای هر سهم کنار گذاشت.

"وآذر" ۶ ماهه نخست امسال زیان ده بود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از  بازار سرمایه(سنا)،  شرکت سرمایه گذاری توسعه آذربایجان در 6 ماهه نخست سال مالی امسال مبلغ 9 میلیارد و 707 میلیون و ریال زیان خالص داشت و بر این اساس مبلغ 97 ریال زیان به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    شرکت سرمایه گذاری توسعه آذربایجان صورت های مالی 6 ماهه نخست سال مالی 94 را به صورت حسابرسی شده اعلام کرد.

    بر اساس این گزارش "وآذر" در دوره سه ماهه نخست امسال مبلغ 525 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش سرمایه گذاریها داشت.

    از درآمد این شرکت هزینه های اداری عمومی کسر و پس از افزوده شدن درآمدهای عملیاتی به آن معادل 4 میلیارد و 22 میلیون ریال زیان عملیاتی بدست آمد.

    به زیان عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی افزوده و درآمدهای غیر عملیاتی از آن کسر شد و زیان خالص دوره به مبلغ 9 میلیارد و 707 میلیون ریال محاسبه شد و بر این اساس مبلغ 97 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 18 میلیارد و 369 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.


    9 ماهه 64 ریال زیان محقق کرد

    این شرکت همچنین پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 25 شهریور ماه 94 را با سرمایه 100 میلیارد ریال مبلغ (145) ریال زیان در نظر گرفته است و طی دوره 9 ماهه منتهی به 31 خرداد ماه 94 مبلغ (64) ریال زیان به ازای هر سهم محقق کرد.

    گفتنی است این شرکت اعلام کرد دلیل تفاوت اطلاعات منتشر شده نسبت به اطلاعیه قبلی شامل کاهش سود حاصل از سایر فعالیت ها بابت فروش واحدهای تجاری پروژه بیلانکوه در سال مالی 95 و حذف از فروش سال مالی 94 به دلیل روند بازار - کاهش سایر درآمدها بابت اصلاح سند حسابداری است.

    برچسب ها