عصر خودرو

سرمایه گذاری ۱.۱ میلیارد یورویی در حوزه زغال سنگ طبس

عصر بازار- مجری طرح زغال سنگ طبس گفت: بخش های دولتی و خصوصی تا سال ۹۹، بیش از ۱.۱ میلیارد یورو در حوزه زغال سنگ طبس سرمایه گذاری می کنند.

سرمایه گذاری ۱.۱ میلیارد یورویی در حوزه زغال سنگ طبس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از دنیای معدن، امید فلاح ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بر اساس طرح جامع زغال سنگ، توسعه معادن زغال سنگ حوزه طبس در بخش زغال های کک شو، 772 میلیون و 500 هزار یورو برای «طرح های تجهیز معدن و تولید کنسانتره»، 117 میلیون و 200 هزار یورو برای «طرح های زغال شویی» و 9 میلیون و 500 هزار یورو برای «طرح های کک سازی سرمایه گذاری» پیش بینی شده است.

    وی افزود: برای طرح های توسعه زغال سنگ حرارتی این منطقه نیز 265 میلیون و 200 هزار یورو سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است.
    مجری طرح زغال سنگ طبس درباره میزان افزایش ظرفیت طرح های زغال سنگ طبس تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح ها تا سال 99، در بخش زغال سنگ کک شو، 2 میلیون و 350 هزار تن به ظرفیت تولید کنسانتره، 937 هزار و 500 تن ظرفیت زغال شویی و 450 هزار تن به ظرفیت کک سازی افزوده می شود.
    وی ادامه داد: در بخش زغال سنگ حرارتی نیز، با تجهیز و بهره برداری از معادن این منطقه (معادن شماره 1 و 2 کوچکعلی شمالی، کوچکعلی جنوبی، کمر مهدی و سایر بلوک های معدنی) و نیز احداث کارخانجات زغال شویی، یک میلیون و 300 هزار تن به ظرفیت استخراج معادن اضافه خواهد شد.
    فلاح خاطر نشان کرد: با اجرای طرح های مذکور، در مجموع 12 هزار نفر به طور مستقیم وارد اشتغال خواهند شد.

    برچسب ها