عصر خودرو

وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

قرارداد ایرباس این هفته امضا می‌شود

عصر بازار- وزیر راه و شهرسازی از نهایی شدن قرارداد خرید هواپیماهای ایرباس طی هفته پیش رو خبر داد و گفت:‌فردا شب قرارداد سرمایه‌گذاری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در پسکرانه بنادر امضا می‌شود.

قرارداد ایرباس این هفته امضا می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، عباس آخوندی در حاشیه نمایشگاه راهسازی و راهداری اظهار کرد: قرارداد مذاکرات خرید هواپیماهای ایرباس این هفته تمام شده و  قرارداد قطعی امضا می‌شود.

    وی در خصوص تعداد هواپیماها و منابع مالی تصریح کرد: اجازه بدهید وقتی قرارداد نهایی شد تمام جزئیات در اختیار همه مردم قرار می‌گیرد.

    وزیر راه و شهرسازی همچنین تاکید کرد: در حوزه بنادر فردا شب قرارداد 3000 میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری در پسکرانه‌های بنادر امضا می‌شود.

    آخوندی افزود: فرداد شب جزئیات این میزان سرمایه‌گذاری به اطلاع مردم می‌رسد.

    وی همچنین گفت: حدود 6000 نفر در شرکت‌های دانش بنیان برای اجرای 1800 دوربین در جاده‌ها فعالیت می‌کنند.

    وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: مردم عزیز می‌دانند روز 26 آذرماه روزی است که امام خمینی (ره) فرمان دادند کامیون‌داران برای جبهه کمک کنند و در واقع این روز به نام روز حمل و نقل نامگذاری شد.

    آخوندی ادامه داد:‌در واقع باری بود که آمده بود در بندر شهید رجایی و این بارها مانده بودند و باید تخلیه می‌شد و برای تخلیه این بارها امام آن فرمان را دادند و حمل و نقل به سمت بندرعباس شتافت و بار را از بندر شهید رجایی به اقصا نقاط ایران رساند.

    وی اظهار کرد: بنابراین روز 26 آذرماه روز حمل و نقل است و این روز را گرامی می‌داریم و از فعالیت‌های حمل و نقل در ایران عرضه‌ای داریم.

    بر اساس این گزارش، لازم به ذکر است که  سال 1362 بار مورد اشاره وزیر راه و شهرسازی در بندر امام خمینی (ره) دپو شده بود نه در بندر شهید رجایی.

    برچسب ها