عصر خودرو

تعداد دکل‌های فعال نفتی آمریکا افزایش یافت

عصر بازار- بزرگ ترین شرکت خدمات نفتی جهان اعلام کرد شرکت‌های آمریکایی در هفته منتهی به ۱۶ دسامبر ۱۲ دکل نفتی را فعال کردند که تعداد کل دکل‌های فعال این کشور را به ۵۱۰ رساند،اما هنوز این تعداد از ۵۴۱ دکل فعال در سال گذشته کمتر است.

تعداد دکل‌های فعال نفتی آمریکا افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از فارس، شرکت های انرژی آمریکا این هفته برای هفتمین هفته متوالی بر تعداد دکل‌های نفتی فعال این کشور افزودند.

    بیکر هیوز، شرکت خدمات نفتی آمریکا اعلام کرد حفاران آمریکایی در هفته منتهی به 16 دسامبر 12 دکل نفتی را فعال کردند که تعداد کل دکل‌های فعال این کشور را به 510، بالاترین تعداد از ماه ژانویه رساند اما هنوز این تعداد از 541 دکل فعال در سال گذشته کمتر است.

    از زمانی که قیمت نفت در ماه می، از پایین‌ترین رقم در 13 سال گذشته به نزدیک 50 دلار در هر بشکه رسید، حفاران آمریکایی تاکنون 194 دکل نفتی را فعال کردند که بزرگ‌ترین بهبود در تعداد دکل‌ها در 2 سال گذشته به شمار می‌رود.

    تعداد دکل‌های فعال نفتی آمریکا در ماه می به 316 دکل افت کرده بود که کمترین تعداد در 6 سال گذشته به شمار می‌رفت. تعداد دکل های فعال نفتی آمریکا در ماه اکتبر 2014 به رکورد 1609 دکل رسیده بود.

    تعداد دکل‌های نفتی آمریکا با افت قیمت نفت این کشور از بیش از 107 دلار در هر بشکه در ژوئن 2014 به حدود 26 دلار در فوریه 2016 به شدت کاهش یافته است.

    آخرین روز کاری بازارهای جهانی در روز جمعه با قیمت 51.90 دلار برای هر بشکه نفت خام آمریکا به پایان رسید.

    برچسب ها