عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

بانک سرمایه عملکرد یکساله گذشته خود را منتشر کرد

عصر بازار: شرکت بانک سرمایه در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۳ معادل ۱۱ هزار و ۷۴۱ میلیارد و ۹۴۵ میلیون ریال جمع کل درآمد ها داشت.

بانک سرمایه عملکرد یکساله گذشته خود را منتشر کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از سنا، شرکت بانک سرمایه صورت های مالی 12 ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 93 را بصورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در دوره 12 ماهه یاد شده معادل 24 هزار و 790 میلیارد و 85 میلیون ریال درآمد مشاع از محل سود تسهیلات اعطایی مشاع، سود حاصل از سرمایه گذاریها و سپرده گذاریها داشت.

    از درآمد مشاع این شرکت زیان علی الحساب سپرده گذاریها کسر و سهم بانک از درآمدهای مشاع به 19 هزار و 583 میلیارد و 652 میلیون ریال رسید.

    به درآمدهای مشاع نیز درآمد کارمزد ، نتیجه درآمدهای مبادلات ارزی و سابر درآمدها افزوده شد و در کل درآمدهای این شرکت در پایان سال گذشته به 11 هزار و 741 میلیارد و 945 میلیون رسید.

    گفتنی است از درآمدهای این شرکت هزینه های اداری، عمومی و هزینه های مالی و هزینه سار فعالیتها کسر شد و سود خالص دوره به 56 میلیارد و 927 میلیون ریال رسید و بر این اساس مبلغ 14 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 428 میلیارد و 286 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

    برچسب ها