عصر خودرو

شرکت کره‌ای در کرمان نیروگاه می‌سازد

عصر بازار- شرکت مهندسی و ساخت و ساز دوو قراردادی را برای ساخت یک نیروگاه حرارتی در ایران امضا کرده و موقعیت خود را برای گرفتن سفارشات بیشتر در بازار رو به رشد ایران بهبود بخشیده است.

شرکت کره‌ای در کرمان نیروگاه می‌سازد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از تسنیم، شرکت مهندسی و ساخت و ساز دوو قراردادی را برای ساخت یک نیروگاه حرارتی در ایران امضا کرده و موقعیت خود را برای گرفتن سفارشات بیشتر در بازار رو به رشد ایران بهبود بخشیده است.

    این شرکت مستقر در سئول اعلام کرد، بر اساس قرارداد امضا شده، دوو باید یک نیروگاه سیکل ترکیبی 500 مگاواتی در شهر کرمان ایران احداث نماید. ارزش این پروژه حدود 500 میلیون دلار برآورد شده است.
    بر اساس این قرارداد که با شرکت سرمایه گذاری امید امضا شده، دوو با شرکت دولتی وسترن پاور کره و گوهر انرژی ایران همکاری خواهد کرد. شرایط دقیق این قرارداد هنوز اعلام نشده است.
    سخنگوی شرکت مهندسی و ساخت و ساز دوو گفت: «از آنجایی که شرکت امید یکی از تاثیرگذارترین شرکت ها در ایران است، انتظار ما این است که بتوانیم یک منبع درآمد ثابت ایجاد کنیم... ما دست بالا را در صنعت نیروگاه سازی ایران داریم . بازار ایران به عنوان بازار انرژی نوظهور بعدی توجهات را به خود جلب کرده است.»
    بر اساس اعلام دوو، چشم انداز صنعت نیروگاه سازی در ایران از آن جهت روشن است که تقاضا برای برق در این کشور رو به افزایش است اما تاکنون ایران سرمایه گذاری کافی در ساخت نیروگاه های جدید انجام نداده است.
    این مقام شرکت دوو گفت: «تا سال 2020، ایران احتمالا نیروگاه های برق بیشتری ایجاد خواهد کرد که مجموع ظرفیت آنها سالانه به بیش از 5 هزار مگاوات خواهد رسید... در راس اینها، ایران همچنین در حال برنامه ریزی برای نوسازی برخی از تاسیسات برق قدیمی خود است که مجموعا حدود 17 هزار مگاوات برق تولید می کنند.»
    این شرکت کره ای گفته، شراکت جدید راه را برای تنوع بخشی منابع درآمدی اش در حوزه هایی نظیر نوسازی نیروگاه ها هموار می سازد.

    برچسب ها