عصر خودرو

راه آهن باید در صدر حمل و نقل کشور قرار گیرد;

اولین ایرباس چه زمانی درآسمان کشور پرواز می کند؟

عصر بازار- مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران گفت: مذاکرات با ایرباس زودتر از بوئینگ آغاز شد و نوروز امسال چند فروند از این هواپیماها وارد کشور می‌شود.

اولین ایرباس چه زمانی درآسمان کشور پرواز می کند؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، از مهم ترین رویدادهای راه و شهرسازی در هفته ای که گذشت می توان به نبود تحقیق و پژوهش پایه اصلی توسعه کشور اشاره کرد چرا که توسعه در هر بخشی نیاز به افزایش بهره‌وری دارد و افزایش بهره وری در گرو تحقیق و پژوهش است.

    این درحالی است که کشور ما در این زمینه با برخی کشوها هم‌ردیف بوده و متاسفانه در سال های اخیر بسیاری از کشورها در زمینه توسعه مبنتی بر نگاه تحقیقاتی از ما پیشی گرفته اند.

    از دیگر اخبار مهم راه و شهرسازی می توان به ورود چند فروند ایرباس تا نوروز امسال، اشاره کرد که درنهایت پس از 8 ماه مذاکره با بوئینگ قرارداد ورود 80  فروند هواپیما از این شرکت قطعی شد.


    شرایط جوی فرودگاه مهرآباد برای پرواز مناسب است

    بر اساس اعلام شرکت فرودگاه‌های کشور شرایط جوی و محیطی فرودگاه بین المللی مهرآباد برای نشست و برخاست پروازها مناسب است.


    ورود هواپیماهای ایرباس به کشور قطعی شد

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:‌ امیدواریم که ورود هواپیماهای ایرباس از اردیبهشت ماه سال 96 آغاز شود.

    ایران در حوزه تحقیق و پژوهش با برخی از کشورها هم ردیف بوده است
    شکرچی‌زاده با مقایسه وضعیت ایران با دیگر کشورها در حوزه تحقیق و پژوهش گفت: در گذشته، کشور ما در این زمینه با برخی از کشورها هم ردیف بوده است.


    سیستم ای تی سی عاری از هرگونه نقص است

    مدیر عامل جدید راه آهن گفت: سیستم کنترل اتوماتیک قطار از استاندارهای روز دنیا برخوردار است، بنابراین نقص این سیستم صحت ندارد.

    راه‌آهن باید در صدر حمل‌ونقل کشور قرار گیرد

    وزیر راه و شهرسازی گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده راه‌آهن باید در صدر ناوگان حمل‌ونقل کشور قرار بگیرد و برنامه شهرسازی جدیدی بر همین مبنا خواهد بود.

    برچسب ها