عصر خودرو

خرید ۷ فروند ایرباس نهایی شد

عصر بازار- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نهایی شدن خرید هفت فروند هواپیمای ایرباس برای شرکت هواپیمایی آسمان خبر داد.

خرید ۷ فروند ایرباس نهایی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از ایسنا، علی ربیعی در ششمین جلسه کارگروه اشتغال استان فارس  با اعلام این خبر ابراز امیدواری کرد که ورود این هواپیماها از اردیبهشت ماه سال 1396 آغاز شود.

    وی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید در شرایطی اداره امور کشور را به دست گرفت که اقتصاد ما قادر نبود خود را به بازارهای جهانی متصل کند و این در حالی است که در دنیای امروز اقتصاد بدون ارتباط با بازارهای جهانی نمی تواند حرکت رو به جلو داشته باشد.

    به گفته ربیعی امروز اقتصاد کشور قابل پیش بینی و اتصال و ارتباط با بازارهای جهانی آغاز شده است و شرکت های خارجی وارد بازار کشورمان شده اند.

    پیشتر اعلام شده بود که هیاتی از این شرکت هواپیمایی اروپایی برای گفت‌وگو درخصوص نهایی شدن موافقتنامه فروش 100 فروند هواپیما، به تهران سفر کرده است.

    ایرباس (Airbus) شرکت هواپیماسازی اروپایی و سازنده بزرگ‌ترین هواپیمای جت مسافربری جهان است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر تولوز فرانسه قرار دارد و کارخانه‌های آن در سراسر اروپا گسترده اند. شرکت ایرباس هم‌اکنون به‌عنوان بازوی تولید هواپیماهای مسافربری گروه ایرباس فعالیت می‌کند.

    هفته پیش نیز شرکت بویینگ قرارداد فروش 80 فروند هواپیما طی یک دوره 10 ساله را با مسوولان شرکت ایران ایر امضا کرده بود.

    برچسب ها