عصر خودرو

«غشهداب» در بازار دوم فرابورس ایران درج شد

عصر بازار- شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان در بازار دوم فرابورس ایران در گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر» درج شد و در نوبت عرضه اولیه ایستاد.

«غشهداب» در بازار دوم فرابورس ایران درج شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، شرکت شهداب ناب خراسان که در تاریخ 18 آبان ماه سال جاری در بازار دوم پذیرش شده بود، پس از کسب تمامی شرایط پذیرش به عنوان یکصد و چهل و هشتمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ‌های فرابورس درج شد.

    این شرکت با نماد «غشهداب» که در زیرگروه «تولید سایر محصولات غذایی» قرار دارد در تاریخ 24 مردادماه سال 69 با موضوع فعالیت تولید محصولات غذایی به‌صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده است. شهداب ناب خراسان در تاریخ هفتم دی ماه سال 92 طی مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام و مجوز سازمان بورس به سهامی عام تبدیل و آبان ماه سال گذشته نزد این سازمان ثبت شد.

    تولید انواع محصولات کشاورزی و غذایی توسط کارخانه‌های وابسته به این شرکت و مجتمع‌های کشاورزی، خرید و فروش محصولات غذایی و پروتئینی، خرید و فروش انواع فرآورده‌های لبنی و پاستوریزه، صادرات انواع محصولات کشاورزی و ... از جمله مهمترین موضوعات فعالیت شهداب ناب خراسان محسوب می‌شود. همچنین این شرکت محصولات خود را با نام تجاری «تبرک» به بازار ایران عرضه می‌کند.

    به این ترتیب با درج نماد «غشهداب» در بازار فرابورس ایران، یک شرکت دیگر به فهرست عرضه‌های اولیه فرابورس افزوده شد تا در نوبت عرضه بایستد.

    برچسب ها