عصر خودرو

طی معاملات روز گذشته به ثبت رسید؛

انعقاد ۴هزار قرارداد آتی سکه

عصر بازار- حجم معاملات آتی سکه در بورس کالای ایران روز گذشته به ۴ هزار و ۸۷۸ قرارداد و ارزش آن به ۵۸۲ میلیارد ریال رسید.

انعقاد ۴هزار قرارداد آتی سکه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، بر این اساس طی معاملات این روز هر پنج سررسید بازار آتی با روند افزایشی رو به رو شدند، به طوری که سکه تحویل دی ماه با افزایش 0.19درصدی به قیمت یک میلیون 139 هزار تومان رسید. از سوی دیگر قرارداد تحویل اسفند نیز با قیمت یک میلیون و 155 هزار تومان معامله شد و 0.26 درصد رشد داشت. این در شرایطی است که سکه تحویل اردیبهشت سال آتی با رشد قیمت 0.15 درصدی با نرخ یک میلیون و 169هزار تومان به فروش رسید. همچنین سررسید تیر سال آینده با نرخ یک میلیون و 183هزار تومان معامله شد و افزایش 0.05 درصدی را نسبت به آخرین معامله تجربه کرد. در پایان نیز سر رسید شهریور ماه با رشد 0.11 درصدی با قیمت یک میلیون و 201 هزار تومان معامله شد.

    در بازار جهانی طلا هم روز گذشته معاملات تحت تاثیر انتظارات فزاینده برای افزایش نرخ های بهره آمریکا تغییر چندانی نداشت. به طوری که هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز سه شنبه بازار سنگاپور ثابت بود و در 1162.40 دلار ایستاد. در در بازار نیویورک هم هر اونس طلا برای تحویل در فوریه با 0.2 درصد اُفت، در 1163.50 دلار قرار گرفت.

    در همین حال سکه بهار آزادی روز گذشته در بازار تهران بدون تغییر قیمت به نرخ 934 هزار تومان و سکه طرح قدیم به نرخ 934 هزار و 500 تومان فروخته شد.

    بازار گواهی سپرده سکه طلا

    همچنین حجم معاملات گواهی سپرده سکه طلا در بورس کالای ایران طی معاملات امروز با افزایش به 26 سکه به ارزش 296 میلیون ریال رسید.

    برچسب ها