عصر خودرو

مدیر عامل شرکت فرابورس ایران مطرح کرد:

حمایت فرابورس از بنگاه‌های کوچک و متوسط حوزه فناوری اطلاعات

عصر بازار- مدیرعامل شرکت فرابورس ایران با اعلام آمادگی این شرکت برای همکاری با سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: هدف از این همکاری، تسهیل پذیرش بنگاه‌های کوچک و متوسط فعال در حوزه فناوری اطلاعات در بازار سرمایه کشور به منظور تامین مالی آن‌هاست.

حمایت فرابورس از بنگاه‌های کوچک و متوسط حوزه فناوری اطلاعات
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، امیر هامونی در نشست مشترکی که درباره زمینه‌های تسهیل و تسریع ورود بنگاه‌های کوچک و متوسط با رئیس سازمان نظام صنفی کشور برگزار شد، گفت: فرابورس ایران از شرکت‌های نوپا و استارت‌آپ‌ها در حوزه فناوری اطلاعات برای ورود به بازار SME حمایت می‌کند و این بازار که قرار است به زودی در فرابورس ایران راه‌اندازی شود، بستر مناسبی برای مطرح‌شدن بنگاه‌های یادشده در بازار سرمایه است.
    علی‌ناصر سعادت رئیس سازمان نظام صنفی کشور نیز با بیان این‌که این سازمان از نظر زیربنای حقوقی و قانونی، ساختار و ارکان، بزرگ‌ترین نهاد رسمی مردم‌نهاد حوزه فناوری اطلاعات است گفت: ورود بنگاه‌های کوچک و متوسط این حوزه به بازار سرمایه به توسعه این صنعت منجر می‌شود و راه اندازی بازار SME در فرابورس ایران نقطه عطف مهمی در این زمینه است.
    به گفته سعادت، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور از مدت‌ها پیش موضوع ورود بنگاه‌های کوچک و متوسط به فرابورس را به منظور تامین مالی آسان و ارزان، ارتقای سیستم‌های اطلاعات حسابداری و کنترل داخلی و همچنین معرفی شرکت به آحاد جامعه پی گرفته‌است.
    در ادامه این نشست که یک‌شنبه 21 آذرماه در شرکت فرابورس ایران تشکیل شد، دبیر شورای سیاست‌گذاری همایش «راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات» بیان داشت: با توجه به این‌که «کنترل‌های داخلی و مدیریت ریسک»، موضوع پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات است و از آن‌جا که یکی از پیش‌نیازهای ورود شرکت‌ها به بازار فرابورس استقرار کنترل‌های داخلی و مدیریت ریسک است، قرار شد در این همایش، نشستی با موضوع پذیرش SMEهای حوزه فناوری اطلاعات و چالش‌های و راهکارهای آن با حضور آقایان دکتر هامونی و مهندس سعادت برگزار شود.
    به گفته آذرکار، حضور در این نشست برای شرکت‌های عضو سازمان که علاقه‌مند به حضور در فرابورس هستند، فرصت مناسبی است تا بتوانند با قوانین و آیین‌نامه‌های این حوزه و همچنین چالش‌های موجود آشنا شوند.

    برچسب ها