عصر خودرو

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار مطرح کرد:

رونق بورس با پرداخت بدهی های دولت به شرکت های بورسی

لزوم توجه به بورس در بودجه۹۶

عصر بازار- رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور گفت:پرداخت بدهی های دولت به شرکت های بورسی به افزایش سودآوری شرکت ها کمک می کند و همچنین ارتقای عملکرد این شرکت ها را در بازار سرمایه درپی دارد.

رونق بورس با پرداخت بدهی های دولت به شرکت های بورسی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از خانه ملت، شاپور محمدی درباره وضعیت بازار بورس در لایحه بودجه سال 96 گفت: در بودجه سال آینده مواردی درخصوص بازار سرمایه مطرح شده است،بنابراین مجلس و دولت باید به شرکت های بورسی و مطالبات شرکت های بورسی از دولت، توجه بیشتری داشته باشند.

    رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد:ثبات قوانین در رابطه با شرکت های بورسی و کلیه شرکت های بخش خصوصی باید مورد توجه قرار بگیرد.

    محمدی گفت:از نمایندگان مجلس درخواست دارم در بخش هایی از بودجه که امکان دارد به تغییراتی در قرادادهای بخش خصوصی و درآمدهای شرکت ها منجر شود؛توجه ویژه کنند به دلیل اینکه این موضوع بر بازار تاثیرگذار است.

    ثبات قوانین بازار بورس را گرم می کند

    وی ادامه داد: ثبات در قوانین باعث اطمینان بیشتر به شرکت های بورسی می شود که در نهایت در جذابیت بازار تاثیر گذار است.

    تقویت و افزایش جذابیت بازار سرمایه از رونق بازار سوداگری در معاملات دلار جلوگیری می کند

    محمدی گفت:پرداخت بدهی های دولت به شرکت های بورسی به افزایش سودآوری شرکت ها کمک می کند و همچنین ارتقای عملکرد این شرکت ها را در بازار سرمایه درپی دارد.

    رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار یادآور شد:در صورت تقویت و افزایش جذابیت بازار سرمایه،نقدینگی های بیشتری جذب این بازار می شود و ممکن است از رونق بازار سوداگری در بازاری مانند معاملات دلار جلوگیری کند.

    برچسب ها