عصر خودرو

شرکت روسی قرارداد ناوبری هوایی با ایران امضا کرد

عصر بازار- شرکت فناوری های نو آلماز-آنتی روسیه قرارداد همکاری با یک شرکت ایرانی در عرصه نوسازی و تولید سامانه ها و تجهیزات ناوبری هوایی امضا کرد.

شرکت روسی قرارداد ناوبری هوایی با ایران امضا کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، شرکت روسی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: قرارداد همکاری که با شرکت صنایع الکترونیک شیراز امضا شده، در برگیرنده حوزه فعالیت ها در عرصه نوسازی ناوبری هوایی است.
    شرکت روسی که در صنایع هوانوردی و ساخت سامانه های دفاع موشکی فعالیت گسترده ای دارد، در پایگاه اینترنتی خود نوشته است: موافقت نامه امضا شده از جمله شامل تحقیقات مشترک علمی، تولید و تحویل و خدمت رسانی، سامانه های ناوبری از جمله در هواپیماها، مخابرات و نظارت می شود.
    در ادامه گزارش مطبوعاتی شرکت روسی آمده است که هدف از این موافقت نامه توسعه سامانه های ناوبری هوایی ایران و نیز پیشبرد نتایج پژوهش ها در بازارهای کشور ثالت است.
    آلماز آنتی با سابقه کار 40 ساله یادگار صنایع پیشرفته دوران شوروی، اکنون به عنوان یکی از سازندگان برتر تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی در کنار ساخت سامانه های جنگ افزاری شهرت زیادی دارد و مجموعه های موشکی اس 300 این شرکت به کشورهای مختلفی از جمله ایران فروحته شده است و چین نیز اس 400 را خریداری کرده و هند و ترکیه هم خواستار آن هستند.

    برچسب ها