عصر خودرو

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد:

دور جدید واگذاری‌ شرکت‌های دولتی

عصر بازار: رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به وضعیت نامناسب بازار سرمایه برای عرضه سهام شرکت‌های دولتی، از دور جدید واگذاری‌ها در پائیز امسال خبر داد.

دور جدید واگذاری‌ شرکت‌های دولتی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»  به نقل از سازمان خصوصی سازی، رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی از وضعیت نامناسب بازار سرمایه برای عرضه سهام شرکت‌های دولتی، از دور جدید واگذاری‌ها در پائیز امسال خبر داد.

    پوری حسینی درباره عملکرد سازمان خصوصی سازی در واگذاری سهام شرکت‌های دولت از ابتدای سال تاکنون گفت: امسال عرضه سهام شرکت‌های دولتی با حجم بالایی همراه بوده،اما عملکرد خوب نیست.

    معاون وزیر اقتصاد افزود: البته بخشی از این عملکرد به وضعیت بورس و بازار سرمایه باز می گردد، همچنین در تیرماه و مردادماه معمولا فصل برگزاری مجامع شرکت‌ها است و به همین دلیل نمی توان سهامی عرضه کرد.

    وی با بیان اینکه در شهریورماه جاری سهام خوبی برای عرضه از طریق مزایده آماده کرده‌ایم و در هفته جاری مزایده هایی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در مهرماه هم مزایده های دیگری برگزار خواهد شد.

    رئیس کل سازمان خصوصی سازی اظهار امیدواری کرد: در ماه های آتی مشکلاتی را که در چند ماه گذشته سازمان با آن برای انجام واگذاری‌ها مواجه بود، نداشته باشند و مشکلات واگذاری‌ها کمتر شود.

    برچسب ها