عصر خودرو

براساس مصوبه مجمع

سود هر سهم بیمه ما ۳۰ تومان و پاداش هیات مدیره ۴۶۰ میلیون تومان تعیین شد

عصر بازار: بر اساس مصوبات مجمع عمومی شرکت بورسی بیمه ما کل سود قابل تخصیص ۱۷ میلیارد ریال و سود هر سهم این شرکت ۳۰۰ ریال و پاداش هیات مدیره ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تعیین شد.

سود هر سهم بیمه ما ۳۰ تومان و پاداش هیات مدیره ۴۶۰ میلیون تومان تعیین شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» بر اساس اطلاعات مندرج در کدال، صورت جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سهامی عام بیمه ما با حضور 81.2 درصد سهام داران برگزار شد.

    در این نشست گزارش فعالیت هیات مدیره توسط مدیرعامل و گزارش بازرس قانونی و حسابرس مستقل توسط نماینده ایشان قرائت و در هر مورد به سوالات حاضرین پاسخ داده شد. متعاقباً مجمع پس از مشورت و تبادل نظر تصمیمات لازم را با اکثریت آراء بشرح زیر اتخاذ نمود:

    صورتهای مالی مربوط به سال مالی منتهی به 29/ 12/ 1393 مورد تصویب مجمع عمومی قرار گرفت.

    در اجرای ماده 144 لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت، مجمع موسسه حسابرسی بهراد مشار به شماره ثبت 13898 و شناسه ملی 10840017999 را به عنوان بازرسی قانونی اصلی و حسابرس مستقل و موسسه حابرسی هشیار بهمند به شماره ثبت 1916 و شناسه ملی 10100168746 را به عنوان بازرس قانونی علی‌البدل انتخاب نمود و همچین تعیین میزان حق‌الزحمه بازرس و حسابرس مستقل به هیات مدیره تفویض گردید.

    بازرس اصلی و علی‌البدل با امضا ذیل صورتجلسه، قبولی سمت خود را اعلام و تایید کردند که فاقد سوء پیشنیه کیفری بوده و مشمول ماده 147 قانون تجارت نمی‌باشند.

    مجمع تصویب نمود از محل سود قابل تخصیص مبلغ 17.095.609.019 ریال به عنوان اندوخته قانونی، مبلغ 34.191.218.38 ریال به عنوان اندوخته سرمایه‌ای و مبلغ 300 ریال به ازاء هر سهم مجموعاً 300 میلیارد ریال به عنوان سود نقدی متعلق به سهامداران محترم اختصاص یابد.

    مجمع پاداش اعضاء هیات مدیره را به طور ناخالص 4600 میلیون ریال تعیین و نحوه تقسیم بین اعضاء را به رئیس هیات مدیره واگذار کرد.

    مجمع مبلغ 6 میلیون ریال به عنوان حق حضور امضاء غیرموظف هیات مدیره بابت هر جلسه و حداکثر دو جلسه در هر ماه تصویب نمود.

    معاملات موضوع ماده 129 قانون قسمتی از قانون تجارت مندرج در یادداشت همراه صورتهای مالی بر طبق مقررات اصلاحیه قانون تجارت و با رعایت تشریفات قانونی مورد تصویب قرار گرفت.

    روزنامه‌های دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت توسعه مجمع انتخاب شد.

    ختم جلسه در ساعت 10:40 اعلام و مجمع به آقای سید محمدعلی علیپور یزدی (مدیرعامل) با حق توکیل به غیر وکالت داد تا ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکت‌ها نسبت به انجام امور ثبتی، امضاء دفاتر قانونی، پرداخت  حق ثبت و امضاء ذیل اقدام نمایند.

    برچسب ها