عصر خودرو

علاقمندی هتل های زنجیره ای ماریوت برای حضور در ایران

عصر بازار- شرکت هتل های زنجیره ای ماریوت اعلام کرد «بسیار علاقمند» است تا بعد از مرتفع شدن موانع حقوقی وارد بازار ایران شود. سخنگوی این شرکت گفته تقاضای قابل توجهی برای هتل در ایران وجود دارد.

علاقمندی هتل های زنجیره ای ماریوت برای حضور در ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، شرکت هتل های زنجیره ای ماریوت اعلام کرد «بسیار علاقمند» است تا بعد از مرتفع شدن موانع حقوقی وارد بازار ایران شود. سخنگوی این شرکت گفته تقاضای قابل توجهی برای هتل در ایران وجود دارد.

    آلکس کریاکیدیس، رئیس و مدیر بخش خاورمیانه و آفریقای شرکت ماریتو گفت، ایران «بازاری قابل توجه» محسوب می شود که باید از نظر تقاضا برای هتل به آن پاسخ داد.
    وی افزود: «امروز، شرکت ماریوت اینترنشنال، که یک شرکت ثبت شده در آمریکاست از همکاری تجاری با ایران محروم است. بسته به اینکه چه اتفاقی در آینده رخ می دهد و چه توافقاتی بین دو کشور انجام می گیرد، اگر درها به صورت قانونی برای تجارت با ایران باز شود، ما بسیار علاقمند به پیگیری این فرصت هستیم.»
    با این اظهارات، شرکت ماریوت نیز به جمع تعداد کثیری  از شرکت هایی اضافه می شود که در انتظار لغو تحریم های بیشتر علیه ایران هستند یا منتظرند تا ابتدا شرکت های دیگر وارد ایران شوند و آنها احساس بهتری نسبت به این بازار پیدا کنند.
    در اواخر ماه اکتبر، سخنگوی گروه هتل های زنجیره ای ویسروی هم گفته بود که این شرکت بازار ایران را رصد می کند، اما ترجیح می دهد ابتدا تجربه شرکت های دیگر در این بازار را مشاهده کند و بعدا در آنجا هتل دایر کند.
    این شرکت اعلام کرد، تا زمان فراهم شدن بستری حقوقی برای ورود ماریوت به ایران، شرکت قصد دارد روی جذب گردشگران ایرانی به هتل هایش در سایر کشورها متمرکز شود.

    برچسب ها