عصر خودرو

بزرگترین شرکت کشتیرانی هند، حمل نفت ایران را از سر می‌گیرد

عصر بازار- رئیس شرکت کشتیرانی هند، بزرگترین شرکت فعال در زمینه کشتیرانی این کشور اعلام کرد، این شرکت در ماه جاری میلادی با حمل یک محموله نفتی برای یک پالایشگاه دولتی، حمل کالا از ایران را پس از ۴ سال وقفه از سر خواهد گرفت.

بزرگترین شرکت کشتیرانی هند، حمل نفت ایران را از سر می‌گیرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، رئیس شرکت کشتیرانی هند، بزرگترین شرکت فعال در زمینه کشتیرانی این کشور اعلام کرد، این شرکت در ماه جاری میلادی با حمل یک محموله نفتی برای یک پالایشگاه دولتی، حمل کالا از  ایران را پس از 4 سال وقفه از سر خواهد گرفت.

    شرکت کشتیرانی هند در سال 2012 به دلیل مشکلات بیمه ای ناشی از تشدید تحریم های ایران، ارائه خدمات به این کشور را متوقف کرده بود.

    به دنبال لغو تحریم ها در ماه ژانویه، کلوب های حمایت و جبران خسارت بین المللی که معمولا پوشش بیمه ای محموله های تانکری را بر عهده دارند، محدودیت ها در زمینه محموله های ایران را برداشته اند.

    بی بی سینها، رئیس شرکت کشتیرانی هند در این باره گفت: «سطح پوشش بیمه ای ارائه شده (به محموله های ایرانی) اخیرا به 100 میلیون یورو (111.30 میلیون دلار) افزایش یافته که رقم مناسبی است و سطح مناسبی از حمایت را فراهم می سازد.»

    شرکت کشتیرانی هند در ماه جاری میلادی با استفاده از یکی از تانکرهای سایز سوئزماکس خود یک محموله نفتی را از ایران به مقصد شرکت دولتی هندوستان پترولیوم حمل خواهد کرد.

    سینها گفت: «هنوز تصمیم گرفته نشده که کدام کشتی شرکت به ایران برود.»

    رئیس شرکت کشتیرانی هند گفت، این شرکت قبلا قراردادهایی با شرکت های بهارات پترولیوم و مانگالور برای حمل نفت ایران داشت.

    بی کی نامدئو، رئیس بخش پالایشگاهی شرکت هندوستان پترولیوم گفت به دنبال حل مشکلات بیمه ای، این شرکت پس از 3 سال وقفه از ماه جولای خرید نفت از ایران را از سر خواهد گرفت.

    برچسب ها