عصر خودرو

عرضه ۱۴۰ هزار تن انواع کالا در بورس کالای ایران

عصر بازار- روز دوشنبه ۱۵ آذر ماه، افزون بر ۱۴۰ هزارتن انواع کالا در بورس کالای ایران عرضه می شود.

عرضه ۱۴۰ هزار تن انواع کالا در بورس کالای ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در این روز و در محصولات صنعتی و معدنی تا 30 هزار تن تختال SM شرکت فولاد مبارکه اصفهان به قیمت پایه 14200 ریال بصورت سلف بر روی تابلوی عرضه می رود. این شرکت همچنین 6900 تن انواع ورق های گرم، سرد، گالوانیز و قلع اندود را با قابلیت افزایش عرضه در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می کند. از دیگر عرضه های این تالار می توان به عرضه 16 کیلوگرم شمش طلای معدن زرشوران و 2 هزار تن شمش و بیلت شرکت ایرالکو اشاره کرد.

    بر اساس این گزارش ، تالار صادراتی بورس کالای ایران در روز دوشنبه شاهد عرضه 500 تن قیر 6070 شرکت گوهر قیر شرق و 500 تن عایق رطوبتی  BOF شرکت های دماوند بام دلیجان، پیروز گستر دلیجان و الیاف سازان شمال برای صادرات به بازارهای جهانی است.

    تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه بیش از 41 هزار تن انواع قیر شرکت های نفت جی، نفت پاسارگاد، دنا بام گلستان، پالایش نفت شیراز و نگین فخر آذربایجان را با قابلیت افزایش تجربه می کند.

    وکیوم باتوم نیز به میزان 17 هزار تن از سوی شرکت های پالایش نفت شیراز، پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت تبریز در این تالار عرضه می شود. از دیگر عرضه های این تالار می توان به عرضه 100 تن گوگرد کلوخه  شرکت پالایش نفت شیراز و یکهزار تن گوگرد گرانوله شرکت پالایش نفت تهران اشاره کرد. در این تالار همچنین حدود 19 هزار تن انواع مواد پلیمری شامل پلی اتیلن و پلی پروپیلن از سوی مجتمع های پتروشیمی عرضه می شود.

    عرضه 16 هزارتن گواهی سپرده ذرت

    تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در روز دوشنبه شاهد عرضه 5923 تن ذرت طرح قیمت تضمینی بصورت فیزیکی و 16 هزار و 209 تن ذرت بصورت گواهی سپرده کالایی است. در این تالار همچنین 19 هزار تن جو دامی، 502 تن برنج وارداتی، 2200 تن شکر، 16 هزارتن گندم خوراکی و یکهزار تن گندم دورم عرضه می شود.

    برچسب ها