عصر خودرو

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خبر داد

دریافت مدرک ۵۰ شرکت خارجی برای شرکت در مناقصات نفتی

عصر بازار- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به تمدید دو هفته‌ای مهلت شرکت‌های خارجی برای ارسال مدارک به منظور شرکت در مناقصات قراردادهای جدید نفتی این شرکت اظهار کرد: تاکنون ۵۰ شرکت خارجی از کشورهای مختلف دنیا به جز کشورهای آمریکایی مدارک خود را ارسال کرده اند.

دریافت مدرک ۵۰ شرکت خارجی برای شرکت در مناقصات نفتی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، علی کاردر با اشاره به انتشار آگهی درخواست ارائه‌ مدارک از شرکت‌های بین‌المللی اظهار کرد: این آگهی‌ها حدود دو ماه گذشته منتشر شد و طبق آن شرکت‌های بین‌المللی مدارک خود را برای ما ارسال می‌کنند. البته برخی از این شرکت‌ها هنوز سوالاتی دارند و بعضا مدارکی که ارسال می‌کنند کامل نیست که به همین دلیل مدارک مجددا به آن‌ها بازگردانده می‌شود تا آنها را کامل کنند.

    وی درمورد فرصتی که این شرکت‌ها برای ارسال مدارک دارند، توضیح داد: این شرکت‌ها تا 25 نوامبر (5 آذرماه) فرصت داشتند تا مدارک خود را ارسال کنند که این مهلت دو هفته تمدید شد و این شرکت ها حدودا تا 20 آذرماه فرصت دارند مدارک خود را برای بررسی ارسال کنند.

    مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه تا کنون حدود 50 شرکت خارجی مدارک خود را برای بررسی ارسال کرده اند، توضیح داد: این شرکت ها از همه کشورها به جز کشورهای آمریکایی هستند. پس از اینکه مهلت ارسال مدارک تمام شد، بررسی  مدارک طی یک ماه انجام می شود و پس از آن و احتمالا بعد از ژانویه نخستین مناقصه نفتی برگزار می‌شود و همانطور که قبلا اعلام شد، میدان نفتی آزادگان جنوبی نخستین میدانی است که به مناقصه گذاشته می شود.

    برچسب ها