عصر خودرو

با هدف ساخت واحدهای پلی پروپیلن؛

همکاری ایران و لورگی آلمان در صنایع پتروشیمی آغاز شد

عصر بازار- دور جدید همکاری ایران و لورگی آلمان با هدف احداث واحدهای تولید پلی پرویلین و تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی آغاز شد.

همکاری ایران و لورگی آلمان در صنایع پتروشیمی آغاز شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، علی محمد بساق زاده درباره جزئیات همکاری جدید ایران و لورگی آلمان در صنایع پتروشیمی، گفت: با هدف تکمیل زنجیره ارزش برنامه‌ریزی دقیقی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران شده که از جمله آن باید به همکاری با شرکت لورگی برای ساخت واحد پلی پروپیلن در مشارکت با شرکت پژوهش فناوری پتروشیمی اشاره کرد.

    مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی همکاری مشترک لورگی در ساخت واحد پلی پروپیلن را نخستین همکاری ایران در تولید این محصول پتروشیمیایی اعلام کرد.

    عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه هم اکنون شرکت پژوهش فناوری پتروشیمی اقدام به احداث و تولید واحد تولید پلی پروپیلن به شکل پایلوت کرده است، اظهار داشت: با تصمیم شرکت ملی صنایع پتروشیمی قرار است میزان تولید در این واحد به 120 هزار تن در سال افزایش یابد.

    این مقام مسئول ادامه داد: برنامه ریزی کنونی صنعت پتروشیمی افزایش تولید پلی پروپیلن در شرکت پژوهش فناوری پتروشیمی تا 500 هزار تن در سال بوده که در این راستا با شرکت‌های خارجی از جمله لورگی مذاکره شده تا این افزایش ظرفیت تولید محقق و عملیاتی شود.

    پیش از این مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با اشاره به مجوز شورای اقتصاد برای سرمایه گذاری و احداث واحد 120 هزار تنی تولید پروپیلن از متانول، گفته بود: ظرفیت این واحد با همکاری شرکت لورگی آلمان به 500 هزار تن افزایش می یابد.

    برچسب ها