عصر خودرو

نائب رییس اول مجلس:

بورس کالا برای پرداخت مطالبات گندمکاران به دولت کمک کرد

عصر بازار- نائب رییس اول مجلس با بیان این که بورس کالا با دارا بودن ابزارهای مالی متنوع می تواند به تامین سرمایه در گردش بنگاه ها کمک کند گفت: بورس کالا به تازگی برای پرداخت مطالبات گندمکاران به دولت کمک کرد که این اتفاقی مثبت در جهت توسعه اقتصادی است.

بورس کالا برای پرداخت مطالبات گندمکاران به دولت کمک کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، مسعود پزشکیان با اشاره به نقش بورس کالا در تامین مالی صنایع گفت: در شرایطی که دولت در تنگنای مالی قرار دارد، بورس کالا به تازگی برای پرداخت مطالبات گندمکاران به دولت کمک کرد که این اتفاقی مثبت در جهت توسعه اقتصادی است.

    نائب رییس اول مجلس همچنین به لزوم استفاده بیشتر از ابزارهای مالی در فعالیت های اقتصادی اشاره کرد و افزود: مجلس از هر اقدامی که به تامین مالی کارا و تضمین شده در جهت تامین منابع مالی شرکت ها یا دولت صورت می گیرد، حمایت می کند.

    وی اضافه کرد: امروز اقتصاد به سمتی حرکت می کند که بار تامین مالی صنایع رفته رفته از سیستم بانکی به طرف بازار سرمایه در جریان است که این اتفاق، سیاستی درست و در راستای خروج از رکود انجام می شود.

    پزشکیان با اشاره به تامین مالی صنایع از بورس کالا گفت: بورس کالا با دارا بودن ابزارهای مالی متنوع می تواند به تامین سرمایه در گردش بنگاه ها کمک کند که پرداخت مطالبات کشاورزان یکی از پتانسیل های بورس کالا در این زمینه بود.

    برچسب ها