عصر خودرو

شاخص فرابورس ایران ۱۲ واحد کاهش یافت

عصر بازار: در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، ۱۱۰ میلیون ورقه بهادار در ۱۴ هزار و ۴۹۸ نوبت، دست به دست شد.

شاخص فرابورس ایران ۱۲ واحد کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، در پایان معاملات 22 شهریورماه 1394،تعداد 110 میلیون و 120 هزار ورقه بهادار خرید و فروش شد و ارزش آن به 597 میلیارد و 130 میلیون ریال رسید.

    در روز جاری، 5 میلیون و 310 هزار سهم ذوب آهن اصفهان به ارزش 9 میلیارد و 60 میلیون ریال توسط معامله‌گران دادوستد شد و بیشترین حجم وارزش معاملات روز جاری را به نام خود ثبت کرد.

    سهام قند شیروان و پس از آن نیرو سرمایه و قند چهارمحال بیشترین افزایش قیمت را داشتند و در سوی دیگر بازار، سهام شرکت‌های شمال شرق شاهرود، زغال سنگ طبس و پالایش نفت شیراز با بیشترین افت قیمت روبرو شدند.

    آیفکس در جریان معاملات امروز ضمن کاهش 12 واحدی در رقم 706.10 متوقف شد ضمن آنکه قیمت اوراق تسهیلات مسکن نیز در اغلب نمادها کاهش پیدا کرد و هر برگه آن در محدوده 699 تا 714 هزار ریال معامله شد.

    همچنین، نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، بانک دی، مواد ویژه لیا، توکا ریل، پالایش نفت تهران و سرمایه‌گذاری مسکن تهران به عنوان پربیننده‌ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.

    علاوه بر این در بازار ابزاهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات ETF به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با خرید و فروش 86 هزار سهم اختصاص یافت و بیشترین حجم معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت هم متعلق به معامله 70 هزار ورقه اجاره سه ماهه مپنا بود.

    نماد معاملاتی شرکت بیمه نوین جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم صاحبان سهام در روز سه شنبه 24 شهریورماه، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

    برچسب ها