عصر خودرو

عضو هیات امنای صنف طلا و جواهر:

تقاضا برای دلار در بازار زیاد شده است

صرافان در نرخ گذاری نقشی ندارند

عصر بازار- با توجه به اینکه به ایام پایانی سال میلادی نزدیک می‌شویم در نتیجه میزان تقاضا برای خرید ارز در بازار بیشتر شده و قیمت ان افزایش یافته است.

تقاضا برای دلار در بازار زیاد شده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، احمد وفادار در خصوص اینکه آیا نرخ 3940تومانی دلار آمریکا در بازار ارز واقعی است یا خیر؟ اظهار داشت: با توجه به اینکه به ایام پایانی سال میلادی نزدیک می شویم در نتیجه میزان تقاضا برای خرید ارز در بازار بیشتر می‌شود و همین امر هم باعث افزایش بهای نرخ دلار در بازار شده است.

    وی افزود: ضمن آنکه موضوع تک‌نرخی شدن ارز هم تا پایان سال مطرح است البته در افزایش اخیر نرخ ارز صرافان نقشی نداشتند و بانک مرکزی هم اکنون مسئول کاهش یا افزایش بهای ارز در بازار است.

    عضو هیات امنای صنف طلا و جواهر با بیان اینکه بهای ارز و سکه در ایران همسو با هم کاهش و افزایش پیدا می‌کند خاطر نشان کرد: اگر قرار بود که قیمت دلار آمریکا بین 3500 تا 3600 تومان باشد باید نرخ سکه نیز زیر 950 هزار تومان تعیین می‌شد. این در حالی است که بهای سکه هم اکنون به 1 میلیون و 120 هزار تومان رسیده است و پیش‌بینی می‌شود بهای دلار به 4 هزار تومان نیز برسد.

    برچسب ها