عصر خودرو

سرمایه گذاران اوکراینی برای تولید برق از خط لوله گاز به فارس می آیند

عصر بازار- روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس اعلام کرد: سرمایه گذاران کشور اوکراین و فعالان بخش خصوصی این استان درباره تاسیس شرکت مشترک و سرمایه گذاری در طرح هایی مانند تولید برق از خط لوله گاز توافق کردند.

سرمایه گذاران اوکراینی برای تولید برق از خط لوله گاز به فارس می آیند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، ، این خبر در نشست هیات تجاری و اقتصادی کشور اوکراین با رئیس و معاونان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس اعلام شد.
    بر اساس این گزارش، طرف اوکراینی پس از حدود 18 ماه مذاکره با بخش خصوصی در ایران، شرکتی مشترک با هدف ورود و بازرگانی مستقیم تجهیزات تخصصی مورد نیاز صنایع نفت و گاز و پتروشیمی با خدمات و ضمانت ها و استانداردهای روز دنیا ایجاد می کند.
    بر این اساس، سرمایه گذاران اوکراینی و فعالان بخش خصوصی استان فارس همچنین در زمینه ساخت کارخانه تولید تجهیزات تخصصی صنایع نفت وگاز با سرمایه گذاری مستقیم خارجی و همراه با انتقال دانش فنی به توافق رسیده اند.
    بر اساس این گزارش، شرکت توربو گاز مستقر در کشور اوکراین که در استان فارس سرمایه گذاری خواهد کرد، یکی از چهار شرکت سازنده توربین های تخصصی ( expander , exchanger) در دنیا و همچنین تولید کمپرسورها و تجهیزات تخصصی پرکاربرد در صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی با سابقه فعالیت بیش از 40 سال است.
    بنا بر این گزارش، این شرکت دارای نشان تجاری و افزون بر 360 اختراع و نوآوری ثبت شده بین المللی در صنعت نفت و گاز است

    برچسب ها