عصر خودرو

بلوک۱۰۰درصدی سهامدار اصلی مخابرات به فروش نرفت

عصر بازار: در حالی اعلام واگذاری ۱۰۰ درصد سهام مالک اصلی مخابرات موجب نگرانی سهامداران خرد این شرکت بزرگ مشمول اصل ۴۴ و کاهش قیمت سهام " اخابر" در بورس طی روزهای گذشته شده بود که این مزایده برگزار شد اما بی نتیجه ماند.

بلوک۱۰۰درصدی سهامدار اصلی مخابرات به فروش نرفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از  سنا، بلوک 100 درصدی سهامدار اصلی مخابرات یعنی توسعه اعتماد مبین در مهلت 4 روزه مزایده به فروش نرفت تا نگرانی سهامداران خرد فعلا" برطرف شود.

    براساس این گزارش، طبق اعلام قبلی ، 100 درصد سهام شرکت توسعه اعتماد برای 4 روز به مزایده گذاشته شد اما از چهارشنبه گذشته تا دیروز نه خبری از ارایه تقاضا شد و نه کسی پاکتی را آماده تحویل کرد.

    به این ترتیب شرکت توسعه اعتمادمبین که از آبان 88 با خرید 7.8 هزار میلیارد درصدی 50 درصد بعلاوه یک سهم مخابرات، سهامدار اصلی و مدیریتی آن بشمار می رود همچنان و تا اطلاع ثانونی در ترکیب سهامداری "اخابر" باقی خواهد ماند.

    حواشی هفته های اخیر شرکت بورسی مخابرات و اعلام فروش بلوک مدیریتی سهامدار عمده این شرکت توسط سید هاشمی رئیس هیات مدیره موجب بروز نگرانی های بین سهامداران شده بود که اثر در افت قیمت سهام ، آن به رغم مثبت شدن اکثر شرکت ها در روزهای اخیر شده بود.

    برچسب ها