عصر خودرو

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین شد

عصر بازار- وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی «فرزاد خلفی» را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی این وزارتخانه منصوب کرد.

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت،  محمدرضا نعمت زاده  در این حکم ابراز امیدواری کرد این مرکز «با برنامه ریزی مناسب برای توسعه و بهبود مستمر، تعامل با ذینفعان و رسانه های همگانی بویژه شورای اطلاع رسانی دولت و رسانه ملی به منظور افزایش همگرایی و هم افزایی تلاش کند».

    وی فعالیت برای تحقق اهداف و برنامه های تعیین شده و انعکاس به موقع و مناسب عملکرد و اقدام های اجرایی این وزارتخانه و سازمان های تابع را با هدف تحکیم و تقویت بخش ارتباطات و اطلاع رسانی با بخش خصوصی، انجمن ها و تشکل ها خواستار شد.
    خلفی دانش آموخته دکترای علوم سیاسی و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته روابط بین الملل است و پیش از این نیز فعالیت به عنوان مدیرکل اطلاع رسانی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و معاون مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران را در کارنامه دارد.
    سرپرست جدید مرکز روابط عمومی این وزارتخانه از تجربه فعالیت به عنوان مدرس دانشگاه و تالیف کتاب ها و مقالاتی در زمینه ارتباطات و روابط عمومی برخوردار است.
     نعمت زاده که مرداد 1392 از مجلس نهم برای وزارت صنعت، معدن وتجارت در دولت یازدهم رای اعتماد گرفت، در نخستین بخش از انتصاب های خود «منوچهر طاهایی» را به عنوان مدیرکل روابط عمومی جایگزین «حسین پرسان فومنی» ساخت اما به فاصله کمتر از 6 ماه در بهمن 1392 «محمدرضا غفوری» جانشین طاهایی شد.
    بهمن ماه 1393 «علی محمد گودرزی» به سمت مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی به جای غفوری عهده دار مسئولیت شد و مردادماه 95 بار دیگر طاهایی با سمت مشاور وزیر، سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی وزارتخانه منصوب و جایگزین گودرزی شد.

    برچسب ها