عصر خودرو

برنامه ۱۴ روزه سهامداران در فصل مجامع

فصل داغ مجامع بورسی‌ها در ۲ هفته حساس

عصر بازار: تیرماه هر سال برای سهامداران شرکت‌های برخوردار از سال مالی منتهی به اسفندماه به معنای فصل داغ مجامع عادی سالیانه و به تکاپو افتادن برای آگاهی از زمان و مکان برگزاری مجامع و اطلاع از میزان سود تقسیمی شرکت‌هاست.

فصل داغ مجامع بورسی‌ها در ۲ هفته حساس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس ، طی 14 روز آینده سهامداران بازار سهام با داغ تر شدن فصل مجامع با برگزاری انبوهی از مجامع عادی سالیانه روبرو خواهند بود.

    بر اساس این گزارش امروز سه شنبه 9 تیر ماه جاری مجمع عادی و فوق العاده شرکت خدمات کشاورزی در سالن آمفی تاتر کانون توحید واقع در میدان توحید، خیابان پرچم ، شماره 70 برگزار می شود.

    مجمع فوق العاده سرمایه گذاری مسکن شمالغرب هم امروز در تبریز، سربالایی ولیعصر ،جنب پل توانیر ، پلاک 6/1 برای تصمیم گیری در مورد افزایش سرمایه بر پاست.شرکت های سایپا دیزل و مهرکام پارس نیز در کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج به ترتیب مجمع عادی سالیانه سهامداران و فوق العاده خود را برگزار خواهند کرد. مجمع عادی سالیانه سیمان لارستان اما طی امروز در بلوار میرداماد،خیابان شمس تبریزی شمالی،کوچه نیکنام ،پلاک8،طبقه سوم  برگزار می شود.    

    سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها اما مجمع سالیانه خود را فردا چهارشنبه درمجتمع فرهنگی آموزشی بانک مسکن واقع در تهران، خیابان شهید لواسانی، ما بین چهارراه فرمانیه و کامرانیه، نرسیده به باغ سفارت ایتالیا، ، پلاک 68 برگزار خواهد کرد.

    این شرکت برا ی تغییر سال مالی خود بلافاصله پس از مجمع عادی سالیانه ؛ مجمع فوق العاده ای را در این روز برگزار می کند. سهامداران بیمه میهن هم فردا به مجمع خواهند نشست. سهامداران برای حضور در مجمع  این شرکت باید به آدرس خیابان شهید خالد اسلامبولی ، خیابان بیست و هشتم ، پلاک 90 مراجعه کنند. نوسازی و ساختمان تهران نیز برای انتخاب اعضای هیئت مدیره، مجمع عادی ‌بطور فوق ‌العاده خود را در مرکز همایش های بین المللی واقع در نیایش سعادت آباد،بالاتر از میدان کاج،خیابان نهم،پلاک12 برگزار می کند.       

    سهامداران فرآورده های نسوز آذر هم فردا بعد از ظهر در شهرک صنعتی فولاد واقع در کیلومتر 50 به مجمع سالیانه و فوق العاده می نشینند.

    مجمع عادی سالیانه ایرکا پارت صنعت در هتل آپارتمان ونوس  واقع خیابان سهروردی شمالی،چهارراه کیهان، خیابان زینالی شرقی،پلاک 31 برگزار می شود و مجمع روز دارو در هتل لاله به نشانی خیابان فاطمی، نبش خیابان حجاب ،طبقه همکف، سالن گلزار برپا می شود. مجمع شیشه قزوین هم در سالن مروارید هتل هما واقع درخیابان ولیعصر ، خیابان شهید خدامی ، پلاک 46 با حضور حداکثری سهامداران رسمیت می یابد.      

    روز پنج شنبه این هفته هم بیمه آسیا میزبان سهامداران خود در سالن اجتماعات ساختمان شماره یک بیمه آسیا واقع در خیابان سپهبد قرنی ، تقاطع خیابان آیت اله طالقانی ، ضلع شمال غربی تقاطع ، شماره 94 در مجمع عادی سالیانه خواهد بود. در این روز، مجمع ایران ترانسفو هم در خیابان ستارخان، بعد از پل ستارخان، ضلع غربی نیروگاه برق آلستوم، خیابان نیرو، باشگاه توانیر(طرشت) برگزار می شود.

    در این تاریخ شرکت دارو لقمان اما مجمع خود را در محل قانونی شرکت واقع در کیلومتر 10 جاده مخصوص کرج خیابان لقمان حکیم  ، پلاک 1برپا می کند و لامپ پارس شهاب در میدان فردوسی ، خیابان سپهبد قرنی، نرسیده به خیابان سمیه، پلاک 49 میزبان سهامداران خود در مجمع عادی سالیانه است.

    سهامداران شرکت پارس خزر نیز در روز پنج شنبه این هفته در محل قانونی شرکت واقع در خیابان سپهبد قرنی، شماره 43به مجمع می روند. در روز شنبه هفته آینده اما شرکت رهشاد سپاهان در سالن اجتماعات شرکت تکادو واقع دراصفهان ،خیابان هزارجریب، روبه روی درب شرقی دانشگاه اصفهان با سهامداران خود در مجمع ملاقات می کند. سایپا آذین اما در سالن رمضان شرکت پارس خودرو  واقع در کیلومتر 9 جاده مخصوص کرج میزبان سهامداران خود  در مجمع عادی سالیانه امسال است.

    تصمیم گیری در خصوص شمولیت مفاد ماده 141 قانون تجارت موضوع مجمع فوق العاده این شرکت در همین روز خواهد بود که بلافاصله پس از مجمع عادی سالیانه برگزار می شود.

    مجمع عادی ‌بطور فوق ‌العاده شرکت سیمان اصفهان هم برای انتخاب اعضای هیئت مدیره واقع در اصفهان،کیلومتر اول اتوبان ذوب آهن ، جاده شهرابریشم در همین روز برگزار می شود.

    آرین توسکا نیز در این روز مجمع عادی سالیانه سهامداران خود را به آدرس اتوبان صدر،خروجی کاوه جنوب، خیابان فتح، خیابان رزمجوبین، بن بست نصر،پلاک 3، طبقه سوم، واحد 8 برگزار می کند  

    مجمع عادی سالیانه سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان هم در یوسف آباد ،خیابان ابن سینا داخل خیابان سیزدهم، پلاک 13 بر پاست. روز شنبه هفته پیشرو اما صنایع ریخته گری ایران برگزار کننده مجمع عمومی فوق العاده برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه به آدرس کیلومتر 13جاده مخصوص کرج،سایت شماره 2 گروه بهمن طبقه دوم ،سالن جلسات خواهد بود. 

    شرکت نیرو محرکه نیز در سالن کنفرانس شرکت صنعتی محورسازان ایران خودرو  واقع در کیلومتر 10 جاده مخصوص کرج جنب شرکت مینو مجمع عادی سالیانه سهامداران را برگزار خواهد کرد.   

    روز یکشنبه 14 تیر ماه اما فروسیلیس ایران در سالن بازرگانی و صنایع ومعادن ایران واقع در تهران خیابان آیت الله طالقانی بعد از چهار راه شهید موسوی ،شماره 175 ، طبقه هشتم برگزار کننده مجمع عادی سالیانه است. کمک فنر ایندامین در این روز در سالن رمضان شرکت پارس خودرو واقع در کیلومتر 9 جاده مخصوص کرج به میزبان سهامداران می رود. مجمع سالیانه سهامداران پتروشیمی فارابی اما در این روز در مجموعه سالن های همایش صدرا در سالن لاله واقع در حیابان ملاصدرا،خیابان شیخ بهایی جنوبی،نبش کوچه نصرتی برگزار می شود . کاغذ سازی کاوه هم برای تصمیم گیری در مورد افزایش سرمایه عمومی فوق العاده مجمع خود را در کارخانه خود  واقع در شهرستان ساوه ، شهر صنعتی کاوه ، خیایان هفتم برگزار می کند. 

    حمل و نقل توکا هم در روز یکشنبه هفته آینده در سالن اجتماعات شرکت حمل و نقل توکا واقع در مبارکه ، جنب شرکت فولاد مبارکه برپاست. سهامداران شرکت شیمیایی فارس طی این روز در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش واقع در خیابان ولی عصر ،بالاتر از جام جم، نرسیده به چهارراه پارک وی ،جنب سوپر استار می نشینند.همچنین شرکت تراکتورسازی مجمع عادی سالیانه سهامداران خود را طی همین روز در سالن رودکی پژوهشگاه نیرو واقع در تهران شهرک قدس (غرب)، انتهای غربی بلوار شهید دادمان برگزار می کند . تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه هم در مجمع فوق العاده بررسی می شود. در روز دوشنبه 15 تیر ماه اما صنایع پتروشیمی کرمانشاه اما میزبان سهامداران خود در کرمانشاه ،کیلومتر 4 جاده هرسین ،پل چهر،کیلومتر 3  کمربندی شهید شفیعی است. این شرکت مجمع فوق العاده ای برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه خواهد داشت.         

    دوشنبه هفته پیشرو شرکت صنایع پتروشیمی تخت جمشید برای تصمیم گیری در مورد افزایش مجمع فوق العاده ای در خیابان ولیعصر نرسیده به میدان ونک خیابان 14 گاندی پلاک 12 برگزار خواهد کرد. پتروشیمی فن آوران هم طی این روز در مرکــز همایش های بین المللی محمدبن زکریای رازی واقع در تهران بزرگراه شهید همت (مسیر غرب به شرق) بین تقاطع شیخ فضل الله نوری و شهید چمران جنب بیمارستان میلاد میزبان سهامداران در مجمع عادی سالیانه است. 

    در نهایت روز سه شنبه هم شرکت صنعتی روان فن آور در سالن فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک غرب ،خیابان ایران زمین شمالی ، روبروی بیمارستان بهمن مجمع عادی سالیانه سهامداران خود را برگزار می کند.

    پس از تعطیلات آخر هفته در روز شنبه 20 تیرماه شرکت معادن منگنز ایران در سالن اجتماعات شرکت تکادو واقع در اصفهان ،خیابان هزار جریب،  مقابل درب شرقی دانشگاه اصفهان، نبش کوچه چهارمبه مجمع می نشیند. در این روز شرکت ذغالسنگ نگین هم در شرکت تکادو واقع در اصفهان ، خیابان هزارجریب ،روبروی درب شرقی دانشگاه   میزبان سهامداران در مجمع عاید سالیانه خواهد بود. 

    بیمه سینا اما در روز یکشنبه 21 تیرماه در میرداماد بعد از خیابان نفت شمالی پلاک 225 برگزار کننده مجمع عادی سالیانه خواهد بود. لیزینگ رازی هم طی این روز در خیابان گاندی ،خیابان یکم ، پلاک 14 مجمع عادی سالیانه را برگزار می کند.

    در روز سه شنبه 23 تیرماه جاری هم شرکت آرتاویل تایر مجمع عادی سالیانه سهامداران خود را در خیابان گاندی ،خیابان یکم، پلاک 14 برگزار خواهد کرد. شرکت سرماآفرین هم در خیابان خرمشهر غربی، پلاک 194 ، طبقه همکف میزبان سهامداران در مجمع عادی سالیانه است.

    سهامداران شرکت آبسال اما روز پنج شنبه 25 تیرماه جاری به آدرس میدان رسالت،خیابان هنگام،خیابان دانشگاه علم و صنعت،پلاک 3 به مجمع می نشینند.

    بر اساس این گزارش، 3 روز پایانی تیرماه امسال نیز مجامع اغلب شرکت های بزرگ بورسی برگزار می شود که یکی از پر ترافیک روزهای فصل مجامع خواهد بود.

    برچسب ها