عصر خودرو

قره‌خانی مطرح کرد،

انحلال شرکت ملی صادرات گاز مشکلی در روند تولید و توزیع ایجاد نمی‌کند

عصر بازار- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه انحلال شرکت‌های صادرات گاز در یک مدیریت واحد خوب است، گفت: به نظر نمی‌رسد این مسأله در روند تولید یا فروش و توزیع مشکلی ایجاد کند.

انحلال شرکت ملی صادرات گاز مشکلی در روند تولید و توزیع ایجاد نمی‌کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از ایسنا، اسدالله قره‌خانی در ارزیابی خود از انحلال شرکت ملی صادرات گاز و قرار گرفتن در زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران، گفت: پیش از این بخش بازرگانی، صادرات و امور بین‌المللی گاز جداگانه فعالیت داشتند ضمن اینکه بخشی از این فعالیت‌ها نیز تحت نظر وزارت نفت بود.

    وی افزود: در واقع برای هر بخش یک مدیریت جداگانه وجود داشت که به نوعی پراکندگی را شاهد بودیم اما الان تمام اینها در یک مجموعه قرار گرفته و یک متولی پیدا کرده است.

    این عضو هیأت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس، اظهار کرد: در واقع وجود یک متولی مشخص و تحت یک مدیریت اداره شدن فی‌نفسه خوب است با توجه به اینکه در آینده فضای کاری گسترده‌تری را در حوزه گاز خواهیم داشت.

    سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: به احتمال زیاد بحث سوآپ یا LPG در آینده افزایش پیدا می‌کند و با توجه به زمزمه‌هایی که وجود دارد به سمت اروپا هم تمایل پیدا خواهیم کرد. بنابراین می‌طلبد که با مجموعه‌ای واحد، برنامه‌ریزی دقیق‌تری انجام شود.

    نماینده علی‌آباد کتول در مجلس در پایان بیان کرد: در حال حاضر انحلال شرکت ملی صادرات گاز به عنوان اینکه مشکلی ایجاد کند یا در روند تولید و فروش موجب سردرگمی شود چنین چیزی استنباط نمی‌شود.

    برچسب ها