عصر خودرو

ملاقات رییس بانک مرکزی انگلستان با سرمایه گذاران؛

بازار بریتانیا امن و سودآور است

عصر بازار- انگلستان همیشه جز ۱۰ کشور برتر دنیا از نظر تجارت بوده این در حالی است که جدایی این کشور از اتحادیه اروپا و به دنبال آن، سقوط ۳۱ درصدی ارزش پوند انگلیس نسبت به دلار آمریکا توانست سرمایه گذاران را از حضور در این بازار منصرف کند.

بازار بریتانیا امن و سودآور است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از پایگاه خبری تایمز، مارک کارنی رئیس بانک مرکزی بریتانیا، بر طرح مخفی با هدف  حفظ انگلستان در 10 جایگاه برتر از نظر تجارت بین المللی بعد از ترک اتحادیه اروپا حداقل تا دوسال کار میکند.

    این مقام مسئول در دو هفته گذشته با بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی جلسه های خصوصی داشته که گفته میشود در طی آن به دنبال بازگشت این سرمایه گذاران به بازارهای بریتانیا است.

    هدف کارنی اثبات امنیت و سودآوری بازارهای انگلستان به سرمایه گذاران بین المللی، پس از خروج این کشور از اتحادیه اروپا است.

    انگلستان میداند برگزیت میتواند اثرات منفی اقتصادی و سیاسی بسیاری را به همراه داشته باشد. از این رو به دنبال راه چاره برای بازگشت به صحنه اقتصادی جهانی هستند.

    رییس بانک مرکزی انگلستان همچنین به دنبال رایزنی با مسیولان کشور در جهت اخذ تضمین یک دوره با ثبات اقتصادی برای سرمایه گذاران پس از برگزیت است.

    برچسب ها