عصر خودرو

مدیر عامل بانک گردشگری:

نظارت بانک مرکزی تضمین سرمایه گذاری است

عصر بازار- خسرو خواجه حسنی مدیر عامل بانک گردشگری گفت : نقش نظارتی بانک مرکزی اطمینان خاطر برای مشتریان را به ارمغان خواهد آورد.

نظارت بانک مرکزی تضمین سرمایه گذاری است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بانک گردشگری، وی افزود: در شرایطی که موسسات اعتباری غیر مجاز که با اتخاذ شیوه های غیر اصولی اقدام به جذب سرمایه مشتریان کرده و باعث مخدوش شدن اعتماد مشتریان شده اند نقش نظارتی بانک مرکزی موجب استحکام اطمینان مشتری خواهد شد.

    مدیر عامل بانک گردشگری خاطر نشان کرد: اقدام های نظارتی بانک مرکزی در جهت حفظ نظم مالی و افزایش اعتماد مشتری از طریق کاهش ریسک سرمایه گذاری برای سپرده گذاران انجام می شود و مسلما با جلوگیری از شیوه های غیر صحیح سرمایه گذاری سود دهی سرمایه گذاری مشتری را به نوعی تضمین می کند.

    وی در ادامه اظهار داشت : نظارت دقیق بانک مرکزی حتی باعث کاهش مطالبات معوق شده و با بیشتر شده نظارت بانک مرکزی بر بانکها و موسسات مالی و اعتباری دیگر کمتر شاهد رشد بدهی و بدهکاران بانکی خواهیم بود.

    خواجه حسنی تاکید کرد : سیاست های بانک گردشگری کاملا منطبق با سیاستهای پولی مالی اعلام شده از طرف بانک مرکزی است و این بانک کاملا خود را ملزم به تبعیت از سازوکار بانک مرکزی می داند.

    برچسب ها