عصر خودرو

مدیرعامل انجمن خودرو سازی آلمان؛

ظرفیت تولید خودروهای آلمانی در ایران وجود دارد

عصر بازار- کلاوس براونینگ مدیرعامل انجمن خودرو سازی آلمان و جمعی از مدیران و متخصصین صنعت خودرو و قطعات آلمان با هدف ایجاد و گسترش مناسبات تجاری دو جانبه از خطوط تولید بدنه و مونتاژ تندر۹۰ و ساندرو در شرکت پارس خودرو بازدید کردند.

ظرفیت تولید خودروهای آلمانی در ایران وجود دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، در این بازدید حسام الدین قاسم زاده مدیر صادرات پارس خودرو گفت: رقابت، اصلی ترین موضوعی است که در فعالیت های اقتصادی دنیا در حال خودنمایی است و در دنیای رقابتی امروز کیفیت، تکنولوژی و رضایت مشتری  تاثیرات بسزایی از خود بر جای می گذارد.

    کلاوس براونینگ مدیرعامل انجمن خودروسازی آلمان نیز در این بازدید گفت: بازار خودرو در کشور ایران دارای پتانسیل بسیار بالایی است و از آنجا که جمعیت ایران با جمعیت آلمان برابر است ایران هم می تواند در خصوص تولید برندهای خودرویی آلمان بسیار مناسب باشد.

    کلاوس براونینگ تصریح کرد: از پتانسیل موجود تولید خودرو درشرکت پارس خودرو تحت تاثیر قرار گرفتم و خوشبختانه در صنعت خودرو ایران افراد متخصص با سطح تحصیلات علمی بسیار خوب وجود دارد که این خود می تواند نقطه عطفی در پیشرفت صنعت خودروسازی ایران باشد.

    برچسب ها