عصر خودرو

جزئیات واگذاری ۴۰ جایگاه سوخت دولتی اعلام شد

عصر بازار- جزئیات واگذاری تعداد ۴۰ جایگاه سوخت دولتی در مجموع به ارزش ۲۶۳ میلیارد تومان اعلام شد.

جزئیات واگذاری ۴۰ جایگاه سوخت دولتی اعلام شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، مزایده تعداد 40 جایگاه سوخت دولتی در حالی در مجموع به ارزش 263 میلیارد تومان در ساعت 14 روز 22 آذرماه جاری برگزار می شود که متقاضیان تا پایان وقت اداری روز 21 آذرماه فرصت دارند نسبت به ارائه مدارک مورد نیاز به سازمان خصوصی سازی اقدام کنند.

    بر اساس این گزارش؛ از جمله موارد قابل بیان در خصوص خرید این جایگاههای سوخت دولتی اینست که امکان تغییر کاربری جایگاههای سوخت وجود ندارد. بعلاوه این که هر جایگاه به صورت جداگانه واگذار می شود.
    از سوی دیگر سازمان خصوصی سازی نسبت به واگذاری رسمی زمین جایگاه سوخت، طی عقد صلح حقوق، به نام خریدار اقدام خواهد نمود که هزینه انجام آن به عهده خریدار است.
    همچنین دریافت سند مشاعی و یا اخذ سند مالکیت رسمی(تفکیکی) به عهده خریدار و به هزینه وی بوده و خریدار مکلف است نیروهای انسانی شاغل در جایگاه را تا پایان مدت قرارداد تامین نیروی انسانی(حداکثر یکسال) حفظ کند.
    افزون بر این؛ این 40 جایگاه سوخت دولتی با نرخ سود 14 درصد و فواصل اقساط 6 ماهه واگذار خواهد شد و بخش تعاون در شرایط یکسان در عرضه های مزایده ای سازمان خصوصی سازی اولویت دارند.
    بر این اساس وثایق و تضامین این مزایده نیز توثیق سهام معادل مانده اقساطی سهام مورد معامله بعلاوه دریافت اسناد تضمینی حداقل معادل 50 درصد مانده بدهی اعلام شده است.
    گفتنی است؛ تعداد 40 جایگاه سوخت دولتی در مجموع به ارزش 2637 میلیارد و 19میلیون ریال در راستای قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات مربوطه در روز 22 آذرماه جاری از طریق مزایده واگذار می شود که از این میان شش جایگاه سوخت استان آذربایجان غربی در مجموع به ارزش کل پایه 373 میلیارد و 100 میلیون ریال؛ جایگاه سوخت پارس آباد متعلق به استان اردبیل به ارزش پایه 43 میلیارد ریال؛ دو جایگاه سوخت استان اصفهان در مجموع به ارزش کل پایه 271 میلیارد و 81 میلیون ریال؛ دو جایگاه سوخت استان البرز در مجموع به ارزش کل پایه 233 میلیارد و 419 میلیون ریال؛ جایگاه سوخت شماره (2) بوشهر متعلق به استان بوشهر به ارزش پایه 84 میلیارد ریال؛ پنج جایگاه سوخت استان تهران در مجموع به ارزش کل پایه 585 میلیارد و 444 میلیون ریال؛ جایگاه سوخت شرکتی دامغان متعلق به استان سمنان به ارزش پایه 40 میلیارد ریال؛ جایگاه سوخت شرکتی یاسوج متعلق به استان کهگیلویه و بویر احمد به ارزش پایه 60 میلیارد ریال؛ جایگاه سوخت شماره (1) کرمانشاه متعلق به استان کرمانشاه به ارزش پایه 58 میلیارد ریال؛ چهار جایگاه سوخت استان فارس در مجموع به ارزش کل پایه 243 میلیارد و 953 میلیون ریال؛ سه جایگاه سوخت استان لرستان در مجموع به ارزش کل پایه 253 میلیارد و 896 میلیون ریال؛ سه جایگاه سوخت استان مازندران در مجموع به ارزش کل پایه 148 میلیارد و 817 میلیون ریال؛ هفت جایگاه سوخت استان مرکزی در مجموع به ارزش کل پایه 162 میلیارد و 833 میلیون ریال؛ و سه جایگاه سوخت استان یزد در مجموع به ارزش کل پایه 77 میلیارد و 521 میلیون ریال به مزایده گذاشته خواهد شد.

    برچسب ها