عصر خودرو

تا ۲۰۲۰

حجم صنعت حمل و نقل ایران به ۴۵ میلیارد دلار می رسد

عصر بازار- موسسه فراست اند سالیوان با انتشار گزارشی در خصوص چشم انداز صنعت حمل و نقل ایران پیش بینی کرد، حجم این صنعت تا سال ۲۰۲۰ از ۴۵ میلیارد دلار فراتر برود.

حجم صنعت حمل و نقل ایران به ۴۵ میلیارد دلار می رسد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، موسسه فراست اند سالیوان با انتشار گزارشی در خصوص چشم انداز صنعت حمل و نقل ایران پیش بینی کرد، حجم این صنعت تا سال 2020 از 45 میلیارد دلار فراتر برود.

    بر اساس این گزارش، انتظار می رود با احیای رشد اقتصادی ایران و کاهش محدودیت ها، اعتماد سرمایه گذاری در این کشور بالا برود و موجب رشد مداوم صنعت حمل و نقل ایران از سال 2017 به بعد شود.

    پیش بینی می شود صنعت حمل و نقل ایران از سرمایه گذاری های مرتبط با برنامه ششم توسعه کشور که احتمالا موجب شتاب بخشیدن به فعالیت های اقتصادی داخلی خواهد شد، منتفع گردد. ایران به دلیل برخورداری از مزیت های جغرافیایی، و دسترسی به اروپا و آسیا از مسیر خشکی و بهبود روابط مواصلاتی و تجاری با کشورهای محصور در خشکی در آسیای میانه یکی از قطب های مهم حمل و نقل منطقه محسوب می شود.

    در این گزارش همچنین پیش بینی شده که پارک های حمل و نقل کالا در مناطق مرزی ایران در طول دوره مورد پیش بینی (2016 تا 2020) صنعت انبارداری کشور را متحول سازد.

    برچسب ها