عصر خودرو

انتشار اسامی شرکت های مورد تایید راه اندازی جایگاه‌های زنجیره‌ای تا پایان آذر

عصر بازار- سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از انتشار اسامی شرکت های مورد تایید برای راه اندازی جایگاه‌های زنجیره‌ای تا پایان آذرماه سال جاری خبر داد.

انتشار اسامی شرکت های مورد تایید راه اندازی جایگاه‌های زنجیره‌ای تا پایان آذر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، داوود عربعلی درمورد زمان دقیق آغاز فعالیت جایگاه‌های زنجیره‌ای (برند)، توضیح داد: شرایط شرکت های متقاضی در حال بررسی است و اسامی شرکت های مورد تایید تا آخر آذرماه منتشر می شود.

    وی با بیان اینکه اسامی شرکت ها هنوز قطعی نشده است،افزود:فعلا این شرکت ها به صورت پایلوت در استان اصفهان آغاز به کار کرده اند و اسامی شرکت ها پس از قطعی شدن اعلام می شود.

    بر اساس این گزارش، چندی پیش، محمدرضا مظلومی، مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به ارائه‌ مجوز به شرکت‌های صاحب صلاحیت جهت احداث جایگاه‌های زنجیره‌ای (برند)، اظهار کرده بود شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و وزارت نفت در راستای ایجاد تسهیلات مطلوب‌تر برای ارائه‌ خدمات به مشتریان و اجرای رسالت قانونی در رابطه با واسپاری برخی از اختیارات به بخش خصوصی مبادرت به شناسایی شرکت‌های صاحب صلاحیت در زمینه احداث جایگاه‌های زنجیره‌ای کرد.

    به گفته وی  فراخوان از طریق سایت‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام شد و بالغ بر 70 شرکت مراجعه کرده و 26 شرکت پرونده خود را ارسال کرده‌اند. در نهایت مجوز فعالیت 17 شرکت صادر شد و قرار است این شرکت‌ها رسالت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی را در زمینه پخش این فرآورده‌ها برعهده بگیرند.در ابتدا این شرکت‌ها به خودروها سوخت‌رسانی می‌کنند و در فازهای بعدی انبارهای نفتی را پر کرده و در نهایت در بخش تولید فرآورده‌ها و واردات فرآورده‌ها فعالیت می‌کنند.

    مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرده بود فعالیت این شرکت‌ها هیچ تاثیری در قیمت بنزین ندارد،حتی ممکن است فعالیت این شرکت‌ها منجر به کاهش قیمت بنزین شود، زیرا در حال حاضر شرکتی که در اصفهان فعالیت می‌کند درخواست کرده است که از 12 شب تا شش صبح بنزین را با تخفیف به مصرف‌کنندگان عرضه کنند.

    برچسب ها