عصر خودرو

تغییر مالکیت ۱۴۴ میلیون ورقه بهادار در فرابورس ایران

عصر بازار: امروز ۱۴۴ میلیون ورقه بهادار در فرابورس ایران معامله شد که ارزش آن به ۶۸۴ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال رسید.

تغییر مالکیت ۱۴۴ میلیون ورقه بهادار در فرابورس ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» و به نقل از فرابورس،  معاملات 9 تیرماه 1394 بازار فرابورس با خرید و فروش 144 میلیون و 490 هزار ورقه بهادار در 20 هزار و 280 نوبت به ارزش 684 میلیارد و 310 میلیون ریال پایان یافت.

    امروز آیفکس با افزایش 10.9 واحدی به رقم 732.58 واحد رسید و شرکت‌های پترول، پالایش نفت تهران و میدکو بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص کل فرابورس داشتند.

    بانک گردشگری با معامله 17 میلیون و 460 هزار سهم بیشترین حجم و پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان بیشترین ارزش معاملات روز جاری را با رقم 27 میلیارد و 660 میلیون ریال به نام خود ثبت کردند.

    بیشترین افزایش قیمت روز جاری مربوط به افزایش قیمت سهام شرکت‌های معادن مس تکنارشمال‌شرق شاهرود و  نیرو سرمایه بود و در سوی دیگر بازار شرکت‌های روان فن ‌آور، مهندسی ساختمان تاسیسات راه‌آهن و کی بی سی با بیشترین کاهش قیمت مواجه شدند.

    در روز جاری، بلوک 49 درصدی سهام کنترلی شرکت لیدکو متعلق به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در قالب 26 میلیون و 710 هزار سهم به ارزش 217 میلیارد و 490 میلیون ریال در بازار سوم فرابورس ایران فروخته شد.

    بر اساس این گزارش، در بازار اوراق با درآمد ثابت 11 هزار و 620 ورقه اجاره ماهانه رایتل معامله شد و بیشترین حجم معاملات ETF نیز به صندوق سرمایه‌گذاری آساس با معامله 52 هزار و 868 سهم اختصاص یافت.

    علاوه بر این، امروز قیمت اوراق تسهیلات مسکن کاهش یافت و در محدوده قیمت 670 تا 720 هزار ریال داد و ستد شد.

    این گزارش می‌افزاید، نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز شنبه 13 تیرماه، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

    برچسب ها