عصر خودرو

معامله بیش از ۳۵ میلیون دلار قیر و سنگ آهن در روز چهارشنبه

عصر بازار- روز چهارشنبه ۳ آذرماه، بیش از ۳۵ میلیون دلار انواع قیر و سنگ آهن در تالار صادراتی بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت.

معامله بیش از ۳۵ میلیون دلار قیر و سنگ آهن در روز چهارشنبه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در این روز و در تالار صادراتی بیش از 131 هزار تن انواع قیر شرکت های نفت پاسارگاد، نفت جی، نگین گام پارس، رهیار گستر نوین و فرآورده های قیری سیه فام به ارزش بیش از .28.6 میلیون دلار برای صادرات به بازارهای جهانی مورد معامله قرار گرفت. بر همین اساس، مجتمع سنگ آهن جلال آباد و سنگ آهن فلات مرکزی ایران نیز به ترتیب 55 و 110 هزار تن سنگ آهن دانه بندی را به ارزش بیش از 6.4 میلیون دلار در تالار صادراتی بورس کالا به فروش رساندند.

    تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز در آخرین روز معاملاتی هفته، شاهد معامله بیش از 18 هزار تن انواع مواد شیمیایی، 100 تن آرگون و 3 هزار تن لوب سنگین بود. از دیگر معاملات این تالار می توان به داد و ستد 25 هزار تن وکیوم باتوم شرکت های پالایش نفت شیراز و پالایش نفت بندرعباس اشاره کرد.
    بر اساس این گزارش، روز چهارشنبه در تالار محصولات صنعتی و معدنی 42 هزار تن شمش بلوم شرکت فولاد خوزستان، 60 تن شمش روی 99.98 شرکت فرآوری معدنی ایران و 500 تن شمش هزار پوندی 99.8 شرکت ایرالکو مورد معامله قرار گرفت.
    معامله 998 تن برنج وارداتی
    تالار محصولات کشاورزی نیز در این روز شاهد معامله  بیش از یکهزار تن انواع جو دامی ، 50 تن شکر سفید، 998 تن برنج وارداتی، 4 کیلوگرم زعفران رشته،  3 هزار تن گندم خوراکی بود. در این تالار همچنین 793 تن ذرت در قالب گواهی سپرده کالایی از موجودی انبارهای استان های کرمانشاه و کردستان به فروش رفت.

    برچسب ها