عصر خودرو

از سوی مرکز مالی ایران و موسسه بین المللی وایلی

قرارداد برگزاری دوره های آموزشی بین المللی در بازار مالی ایران امضا شد

عصر بازار- مرکز مالی ایران و شرکت بین المللی وایلی برای توسعه استانداردهای آموزش های تخصصی در زمینه بازارهای مالی ایران، قرارداد همکاری امضا کردند.

قرارداد برگزاری دوره های آموزشی بین المللی در بازار مالی ایران امضا شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، «علی نقوی» مدیرعامل مرکز مالی ایران و نمایندگان شعبه انگلیس شرکت وایلی (WILEY) امروز (دوشنبه) این قرارداد همکاری را در سازمان بورس و اوراق بهادار ایران امضا کردند.
    بر اساس این قرارداد، دوره های آمادگی آزمون های مالی بین المللی «تحلیلگران مالی خبره» (CFA)، «حسابداری مدیریت» (CMA) و «حسابرسی داخلی» (CIA)، به طور استاندارد در ایران برگزار می شود.
    مدیرعامل مرکز مالی ایران در مراسم امضای این قرارداد گفت: بتازگی ایران از فهرست تحریم های موسسه سی.اف.ای خارج شده و بر این اساس، قرار است به زودی آزمون های مربوط به آن در ایران برگزار شود.
    نقوی افزود: این قرارداد از مهمترین قراردادهای بین المللی برای بازار سرمایه کشور به شمار می رود که همکاری های بین المللی بازار سرمایه ایران را گسترش می دهد.
    جانشین مدیرعامل سازمان بورس و اوراق بهادار در امور بین الملل نیز گفت: ما روند جهانی شدن را پیش رو داریم و بر این اساس قصد داریم بازار سرمایه کشور، یک بازار سرمایه جهانی شود.
    «بهادر بیژنی» افزود: هدف از امضای این قرارداد، توسعه استانداردها و سطح علمی فعالیت در بازار سرمایه است که موجب افزایش توانمندی های بازار سرمایه کشور می شود.
    به گزارش ایرنا، بیست و چهارم مهرماه نیز مرکز مالی ایران با نمایندگان رسمی انتشارات مک گروهیل و وایلی در ایران تفاهمنامه همکاری در زمینه علمی- پژوهشی، آموزشی و انتشاراتی امضا کرد.
    بازار سرمایه ایران شامل نهادهایی مانند سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت بورس تهران، فرابورس، بورس کالا و بورس انرژی است.
    این ارکان پس از رفع تحریم های هسته ای ایران از دی ماه پارسال، مذاکرات گسترده ای را برای افزایش تعاملات و همکاری های بین المللی آغاز کرده اند.

    برچسب ها