عصر خودرو

با پایان واگذاریها؛

سازمان خصوصی‌سازی تعطیل نمی‌شود

عصر بازار: وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: هر چند سال ۹۴ سال پایایی اجرای سیاست خصوصی سازی در کشور است اما خصوصی سازی در کشور تعطیل نمی شود و احتمالا این سازمان عهده دار رسالتی جدید خواهد شد.

سازمان خصوصی‌سازی تعطیل نمی‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارشپایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، علی طیب نیا در مجمع سازمان خصوصی سازی که عصر روز چهارشنبه در این سازمان برگزار شد با اشاره به این که شرایط نامساعد بورس در سال 93 موجب کاهش واگذاریهای سازمان خصوصی سازی شد گفت: امیدواریم در سال 94 شرکتهای باقی مانده دولتی واگذار شوند.
    وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: هر چند سال 94 سال پایایی اجرای سیاست خصوصی سازی در کشور است اما خصوصی سازی در کشور تعطیل نمی شود و احتمالا این سازمان عهده دار رسالتی جدید خواهد شد.
    وی ادامه داد: بر اساس آمار در حال حاضر حدود 4800 میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد که فعلا در حال بررسی این موضوع هستیم که پس از پایان واگذاریهای دولت، کار واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی برای تکمیل به عنوان رسالتی جدید توسط سازمان خصوصی سازی واگذار شود.
    طیب نیا افزود: البته این موضوع در حال حاضر در حد ایده است که فکر می کنیم این پتانسیل وجود داشته باشد که در آینده این رسالت به سازمان خصوصی سازی محول شود و بر این اساس باید متناسب با وظایف جدید، در ماموریتها و اهداف و اساسنامه سازمان خصوصی سازی تغییر ایجاد شود.

    برچسب ها